کد خبر : 1958631 | 27 مرداد 1402 ساعت 23:08 | 41.5K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی: ستاره مغضوب مورینیو در لیگ برتر

باشگاه استون‌ویلا اعلام کرد نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی گالاتاسرای را با قراردادی قرضی با بند خرید دائمی به خدمت گرفته است.

رسمی: ستاره مغضوب مورینیو در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا چهارمین خرید تابستانی خود را با درخواست اونای امری انجام داد و با اعلام این باشگاه نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی 24ساله گالاتاسرای ترکیه، با قراردادی قرضی و با بند خرید دائمی به ویلا پیوست.

استون‌ویلا در تابستان جاری پیش از این یوری تیلمانس، پائو تورس و موسی دیابی را به خدمت گرفته بود. مونچی که در حال حاضر مدیریت ورزشی ویلا را بر عهده دارد در سال 2018 زانیولو را برای باشگاه رم به خدمت گرفته بود. او در روزهای گذشته بار دیگر برای جذب این ستاره ایتالیایی تلاش کرد و در نهایت موفق شد رضایت گالاتاسرای را جلب کند.

1911726

زانیولو در ماه ژانویه گذشته با ترک رم راهی گالاتاسرای شده بود. او برای شیرهای استانبول در سوپرلیگ ترکیه 10 بازی انجام داد و 5 گل به ثمر رساند. زانیولو در نیمه اول فصل گذشته هم زیر نظر ژوزه مورینیو برای جالوروسی 13 بازی انجام داده بود.

زانیولو در اولین فصل حضور در رم به عنوان بهترین بازیکن جوان سری آ انتخاب شد و زیر نظر اوزه بیو دی‌فرانچسکو و کلودیو رانیری عملکردی درخشان داشت و مورد توجه باشگاه‌های بزرگ ایتالیا قرار گرفت، اما ترجیح داد در رم بماند. اما مصدومیت شدید و مشکلات او با مورینیو در نهایت به جدایی این هافبک ایتالیایی از رم منجر شد.

1911725

دیدگاه‌ها