کد خبر : 1958646 | 28 مرداد 1402 ساعت 00:47 | 20K بازدید | 10 دیدگاه

ملی‌پوش ایران برد السد را نگاه کرد!

السد در شب نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود مقابل ام‌صلال به پیروزی رسید.

ملی‌پوش ایران برد السد را نگاه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته اول فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ ستارگان قطر، تیم السد در حالی که محمدامین حزباوی خرید جدیدش را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱ جمعه شب در استادیوم البیت الخور مقابل ام‌صلال، تیم دوازدهم فصل قبل، قرار گرفت.

السد که فصل گذشته نمایش ناموفقی داشت و در جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفت، نخستین بازی خود در سال فوتبالیِ جدید را مقتدرانه و با کسب پیروزی پُرگل آغاز کرد که اکرم عفیف، گیلهرمه و یوسف عبدالرزاق بازیکنان گلزن این تیم در جدال با ام صلال بودند.

1911790

تیم فوتبال السد پس از نمایش ناموفق اخیرش در جام باشگاه‌های عرب که نتوانست در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها مقابل الشرطه عراق به برتری برسد و شکست خورد، در نخستین بازی لیگ ستارگان قطر جبران کرد و تیم ام صلال را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت.

محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی السد که پیش از این در یک مسابقه تدارکاتی و یک بازی جام باشگاه‌های عرب برابر الشرطه حضور تعویضی و کوتاه مدت داشت، در نخستین تجربه قرار گرفتن در لیست تیمش در لیگ ستارگان قطر، شانس ورود به زمین برابر ام صلال را به دست نیاورد و نظاره‌گر برتری السد بود.

دیدگاه‌ها