کد خبر : 1958664 | 28 مرداد 1402 ساعت 09:43 | 18.4K بازدید | 13 دیدگاه

سردار آزمون شروع فصل را از دست داد (عکس)

ستاره ایرانی بایر لورکوزن دور از فهرست تیمش مقابل لایپزیش است.

سردار آزمون شروع فصل را از دست داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون در آن عضویت دارد، در شرایطی از ساعت ۱۷ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه بایر آرنا مقابل لایپزیش، تیم سوم سال قبل، قرار می‌گیرد و نخستین بازی خود در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندس‌لیگا را برگزار می‌کند که نمی‌تواند از این ملی‌پوش ایرانی بهره ببرد.

سردار آزمون که در هفته‌های پایانی فصل گذشته بوندس‌لیگا به ترکیب بایر لورکوزن رسیده و شرایط خوبی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل داشت، به‌خاطر آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه ساق پای چپ در چهار مسابقه دوستانه و رسمی اخیرشان غایب بوده و امروز هم در لیست دیدار برابر لایپزیش دیده نمی‌شود.

1911811

ستاره ایرانی بایر لورکوزن که در فصل اخیر بوندس‌لیگا ۲۳ بار به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند، پس از تصمیم به ادامه همکاری در جمع شاگردان ژابی آلونسو انگیزه زیادی داشت، ولی مصدومیت اجازه نداد در شروع فصل تیمش را همراهی کند.

ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن، در نشست خبری قبل از دیدار با لایپزیش به طور رسمی اعلام کرد چهار بازیکن ازجمله سردار آزمون را به‌خاطر آسیب‌دیدگی در اختیار ندارند ولی با این وجود امیدوار به کسب پیروزی در بایر آرنا با حمایت تماشاگرانشان هستند.

دیدگاه‌ها