کد خبر : 1958667 | 28 مرداد 1402 ساعت 03:50 | 38.6K بازدید | 16 دیدگاه

دلیل جدا نشدن ستاره جنجالی از یونایتد مشخص شد

سم آلاردایس، مربی باسابقه و قدیمی، می‌گوید دلیل جدا نشدن هری مگوایر از وستهم را به‌خوبی می‌داند.

دلیل جدا نشدن ستاره جنجالی از یونایتد مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، وستهم به صورت جدی به دنبال جذب مگوایر بود و پیشنهادی رسمی را هم برای او ارائه کرده بود.

با این حال، این انتقال هفته گذشته منتفی شد، چون این بازیکن به مدیران یونایتد اعلام کرد که حاضر نیست پیشنهاد این باشگاه را قبول کند و قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد و برای پس گرفتن جایگاهش در ترکیب تلاش کند.

او در حال حاضر پس از رافائل واران، لیساندرو مارتینز و ویکتور لیندلوف گزینه چهارم اریک تن‌هاخ برای پست دفاعی میانی است و بازوبند کاپیتانی هم در این تابستان از او گرفته شد و به برونو فرناندز داده شد.

1911358

این مدافع انگلیسی در اولین بازی شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس که هفته گذشته برابر ولورهمپتون برگزار شد روی نیمکت حضور داشت و با وجود اینکه این تیم پنج تعویض انجام داد، او فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.

آلاردایس در گفت‌وگو با پادکستی درباره شرایط مگوایر اظهار داشت: «او پیشنهاد وستهم را رد کرد، به همین سادگی. من به خوبی از شرایط مدیر برنامه او آگاه هستم و می‌دانم که این موضوع به او هم مرتبط است.
قصد بی‌احترامی به وستهم را نداریم، چون سرمربی این تیم بودم، اما مگوایر حس می‌کند با وجود مشکلاتی که این تیم در فصل گذشته در قعر جدول داشته است، نباید به این تیم ملحق شود و به دنبال حضور در باشگاهی بزرگتر است.»

دیدگاه‌ها