کد خبر : 1958668 | 28 مرداد 1402 ساعت 05:15 | 33.1K بازدید | 47 دیدگاه

خشم پپ: اگر مثل چلسی بودیم، من را کشته بودید!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید اگر این باشگاه به اندازه چلسی خرج کرده بود، با انتقاد شدیدی مواجه می‌شد.

خشم پپ: اگر مثل چلسی بودیم، من را کشته بودید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی از زمانی که مالکیتش به تاد بولی و دیگر شرکای او واگذار شده تا به حال نزدیک به یک میلیارد و 100 میلیون یورو هزینه کرده است.

آنها فصل گذشته به تنهایی بیشتر از مجموع تمام باشگاه‌های چند لیگ دیگر اروپایی هزینه کردند و این موضوع اعتراض بسیاری را به همراه داشت و چند باشگاه معتقد بودند که چلسی قوانین فرپلی مالی را رعایت نکرده است.

آبی‌های لندن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان بسیاری را فروختند تا شرایط را بهبود ببخشند، اما باز هم خریدهایی مانند مویزس کایسدو داشتد که گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس لقب گرفت و این موضوع باعث ناراحتی گواردیولا شده است. 

1911371

سرمربی منچسترسیتی در این باره به خبرنگاران گفت: «اگر ما مانند چلسی در دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر خرید کرده بودیم، من نمی‌توانستم اینجا بشینم، چون شما من را کشته بودید. در این شکی وجود ندارد که در این صورت شما من را خواهید کشت. 
باید ببینیم که چه اتفاقی در این بازار نقل و انتقالاتی رخ خواهد داد. اگر بتوانیم و توان پرداخت مبلغی منصفانه را داشته باشیم، خرید خواهیم کرد. ما به دنبال هری مگوایر بودیم و او را نخریدیم، چون نمی‌خواستیم آن مبلغ را پرداخت کنیم. به دنبال مارک کوکوریا بودیم و آن پول را ندادیم. الکسیس سانچز هم شرایط مشابهی داشت.
در نهایت تنها مبلغی که منصفانه باشد را پرداخت خواهیم کرد. در غیر این صورت از آکادمی بازیکن می‌گیریم. ما برای جذب بازیکنی دیگر عجول نیستیم. من حتی یک ثانیه از چلسی انتقاد نمی‌کنم. فقط حرفم این است که اگر ما بودیم، تا حالا کشته شده بودیم. ذهنیت مردم باید تغییر کند. هر باشگاهی هزینه می‌کند، هزینه زیاد. فقط سیتی نیست.»

دیدگاه‌ها