کد خبر : 1958672 | 28 مرداد 1402 ساعت 10:18 | 18.3K بازدید | 24 دیدگاه

روبان قهرمانی سپاهان روی سر زکی‌پور (عکس)

مدافع چپ سپاهان نقش موثری در دو پیروزی متوالی تیمش داشته است.

روبان قهرمانی سپاهان روی سر زکی‌پور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور پس از سپری کردن یک سال موفقیت‌آمیز در سپاهان که حضور و اولین بازی ملی را هم تجربه کرد، در شروع فصل جدید هم نشان داده آمادگی بالای خود را حفظ کرده و در دو دیدار پیاپی مقابل تراکتور و ذوب آهن مهره بدون جانشین ژوزه مورایس در سمت چپ خط دفاعی بوده است.

این مدافع چپ که صحبت از دعوت دوباره‌اش به تیم ملی است، سال گذشته چهار پاس گل در لیگ برتر داد و یک پنالتی برای سپاهان گرفت که امیدوار بود در دومین بازی فصل جدید مقابل ذوب‌آهن بتواند نخستین پاس گلش را ثبت کند، ولی دو پاس او توسط رضا شکاری و رامین رضاییان تبدیل به گل نشدند.

1911822

زکی‌پور که پس از درخشش در ترکیب سپاهان امید نورافکن را یک خط جلوتر برد، در شرایطی این فصل هم در جمع طلایی پوشان مانده که تنها مدافع چپ تخصصی طلایی پوشان به حساب می‌آید و ژوزه مورایس امید زیادی دارد این بازیکن را تا پایان فصل همین‌طور آماده و سرحال داشته باشد.

مدافع چپ پیشین استقلال که بهترین شرایط فنی خود را در سپاهان دارد، در دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهن در شرایطی به شادی روی گل اول و پنالتی رضا اسدی پرداخت که روبان قهرمانی هوادارانشان روی سر او فرود آمد و صحنه جالبی خلق کرد.

دیدگاه‌ها