کد خبر : 1958680 | 28 مرداد 1402 ساعت 09:20 | 72.8K بازدید | 17 دیدگاه

توخل: باورم نمی‌شود این پسر این‌قدر عالی است!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به شدت از عملکرد هری کین در اولین دیدارش با پیراهن این تیم در بوندس‌لیگا راضی است.

توخل: باورم نمی‌شود این پسر این‌قدر عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در اولین هفته رقابت‌های بوندس‌لیگا در فصل جدید به مصاف وردربرمن رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.

کین از ابتدای این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و موفق شد پاس گل اول تیمش را در دقیقه چهار برای لروی سانه ارسال کند. او همچنین در دقیقه 74 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا شروع بسیار خوبی در بایرن و بوندس‌لیگا داشته باشد.

توخل پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این که بگوییم کین فقط خوب است، کم‌لطفی در حق او است. این پسر واقعا عالی است. حضورش در زمین، شخصیت و سبک تمرینش عالی است. او کارش را بلافاصله با پاس گل آغاز کرد و سپس خودش هم گل زد. امیدواریم که به همین روند ادامه دهد.»

1907459

سرمربی بایرن درباره عملکرد تیمش در این بازی گفت: «ما بسیار منسجم بازی کردیم. از اول تا آخر بازی خوبی ارائه کردیم. فراز و نشیب نداشتیم، نه در زمینه تمرکز، نه در زمینه انرژی و نه در فشاری که ایجاد کردیم.

در ابتدای نیمه دوم شرایط سختی را تجربه کردیم اما در کنار هم از آن عبور کردیم. ما صبور ماندیم و کارهای دیوانه‌وار انجام ندادیم. تکلیف بازی را با گل دوم مشخص کردیم. ترکیب خوبی بین کنترل و حملات سریع داشتیم. فشار متقابل خوبی را به نمایش گذاشتیم و کنترل بازی را در دست گرفتیم. احساس می‌کنم همه با هم برای 90 دقیقه تلاش کردیم. این قدم اول خوبی در مسیر درست بود.»

او در پاسخ به سوالی درباره بازگشت نویر اضافه کرد: «ما امیدواریم که او بتواند در فاصله دو تا سه هفته به تمرینات تیمی ادامه دهد. بازگشت پس از آن خیلی سریع خواهد بود، اگر شرایط همان‌طور که در حال حاضر هستند باقی بمانند.»

دیدگاه‌ها