کد خبر : 1958683 | 28 مرداد 1402 ساعت 09:46 | 38.8K بازدید | 18 دیدگاه

روزهای سخت دوقلوهای فوتبال ایران (عکس)

ستاره‌های خط دروازه فصل پیش در لیگ برتر و‌ لیگ یک روزهای سختی را در این فصل پشت سر می‌گذارند.

روزهای سخت دوقلوهای فوتبال ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حسن و حسین پورحمیدی دو برادری‌اند که وظیفه حراست از دروازه‌هایشان را در این هفته از مسابقات داشتند، اما با اشتباهات مرگبار مانع امتیازگیری تیمشان شدند و دو باخت برای تراکتور و استقلال خوزستان ثبت شد. دو تیمی که باید در آخرین دیدار هفته آینده مقابل هم قرار بگیرند و ببینیم که دوئل این دو‌ برادر تکمیل می‌شود و یا حداقل یکی از روی نیمکت کارش را دنبال می‌کند. دو فصل قبل برادران دو قلوی فوتبال ایران در دیدار پیکان و آلومینیوم اراک روبه‌روی هم قرار گرفتند که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

1911847

تراکتور اما پیش از این دیدار باید در ورزشگاه یادگار امام در دیدار پلی‌آف مقابل الشارجه آماده قرار بگیرد، الشارجه پس از برتری مقابل نماینده بنگلادش روز گذشته مقابل تیم اتحاد کلباء با فرهاد مجیدی به‌سختی و با نتیجه ۴-۳ به پیروزی رسیدند تا با روحیه کامل خود را به تبریز برسانند. دیداری که اگر پورحمیدی بتواند به سلامت از آن عبور کند یک ضلع دوئل دوقلوها تکمیل خواهد شد و ضلع دیگر به پورموسوی بستگی دارد که آیا یک فرصت طلایی دیگر برای درخشش به دروازه‌بان تیمش  می‌دهد یا دوباره فرزین گروسیان درون دروازه قرار خواهد گرفت.

دو برادری که در فصل قهرمانی استقلال خوزستان به عنوان گلرهای سوم و چهارم در این تیم زیر نظر فرشاد بختیاری‌زاده رشد کردند و حالا خود را به بالاترین سطح فوتبال ایران رساندند.

دیدگاه‌ها