کد خبر : 1958693 | 28 مرداد 1402 ساعت 10:26 | 14.9K بازدید | 16 دیدگاه

ژابی آلونسو خبر داد

امیدوارکننده: سردار و شیک زودتر بر‌می‌گردند

نشریه آلمانی کیکر گزارش می‌دهد که سردار آزمون پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات آماده بازگشت به تمرینات گروهی بایرلورکوزن می‌شود.

امیدوارکننده: سردار و شیک زودتر بر‌می‌گردند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اشتفان کیسلینگ پست جدیدی در بایرلورکوزن گرفته است، دو مهاجم این تیم پس از دوره‌های مختلف مصدومیت، سیگنال‌های مثبتی را ارسال می‌کنند و ممکن است زودتر از حد انتظار بازگردند.

تمرکز بایر این روزها معطوف به مهاجمان مرکزی است. ژابی آلونسو در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه به این موضوع اشاره کرد. روز شنبه، ویکتور بونیفیس اولین گام‌ خود به عنوان بازیکن بایرلورکوزن را در بوندس‌لیگای آلمان مقابل لایپزیش برمی‌دارد. استفن باومگارت، سرمربی کلن، در اسپورت بیلد در مورد این بازیکن نیجریه‌ای که از اونیون سن ژیلواز جدا شده بود، گفته بود که او با هری کین مقایسه می‌شود. اولین مقایسه متقابل گلزنان جدید را می‌توان در آخر هفته انجام داد.

1911863

کیسلینگ در نقش جدید

پیش از بازی اول در فصل جدید، بایرلورکوزن به صورت رسمی وظیفه جدید اشتفان کیسلینگ را اعلام کرد. کاپیتان افتخاری لورکوزن، ملی‌پوش سابق و گلزن سابق اکنون در نقش تازه "نماینده باشگاه" مشغول به کار است.

کیسلینگ 39 ساله که در 444 بازی برای بایر بین سال‌های 2006 تا 2018، 162 گل به ثمر رساند، تا فصل گذشته به‌عنوان هماهنگ‌کننده اسپانسرهای باشگاه در بوندس‌لیگا فعالیت داشت.

آزمون و شیک برمی‌گردند

درحالی‌که کیسلینگ نقش جدیدی در باشگاه به دست آورده، دو مهاجم مرکزی فعلی در راه بازگشت به تیم هستند.

در مورد سردار آزمون (آسیب‌دیدگی تاندون عضله ساق پا) برخلاف انتظارات اولیه، این اتفاق می‌تواند قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در اول سپتامبر رخ دهد. مهاجم ایرانی که در اردوی اتریش مصدوم شده بود، این هفته در زمین چمن می‌دوید.

اولین قدم‌های پاتریک شیک در زمین برای اوایل هفته آینده برنامه‌ریزی شده است. با این حال شیک پس از عمل اداکتور (عضله داخلی ران) راه طولانی‌تری نسبت‌به آزمون دارد.

روزنامه چک "اسپورت" که گفته می‌شود ارتباط نزدیکی با پاول پاسکا، مشاور شیک دارد، گزارش می‌دهد که این بازیکن 27 ساله می‌تواند 4 تا 6 هفته دیگر بازگشت خود را جشن بگیرد.

ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن، روز جمعه در مورد این بازیکن گفت: "او بهتر کار می‌کند، اما به زمان نیاز دارد. ما باید کمی بیشتر صبر کنیم اما امیدواریم که او در مسیر درستی قرار دارد."

با این حال، سیگنال‌های فعلی نشان می‌دهد که شیک و آزمون می‌توانند جلوتر از زمان‌هایی که از قبل پیش‌بینی شده بود دوباره آماده بازی شوند.

دیدگاه‌ها