کد خبر : 1958698 | 28 مرداد 1402 ساعت 10:56 | 71.7K بازدید | 44 دیدگاه

اعتراف مانه: نتایج قابل‌قبول نیست

ستاره فوتبال جهان و ۳۵ بار لو دادن توپ!

هافبک سنگالی سابق لیورپول در دو بازی ابتدایی نتوانسته مانع شکست النصر در لیگ عربستان شود.

ستاره فوتبال جهان و ۳۵ بار لو دادن توپ!

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره سنگالی النصر، پس از دیدار مقابل التعاون با باخت 0-2 همراه بود، تاکید کرد که تیمش مستحق پیروزی نبود. مانه در گفت‌وگو با‌ به شبکه‌ ورزشی SSC گفت: ما شایسته پیروزی نبودیم و خوب بازی نکردیم. از دست دادن دو بازی متوالی در شروع لیگ غیرقابل‌قبول است. ما باید سخت تلاش کنیم تا برگردیم و مانند هفته‌های گذشته باشیم. بابت این‌ نتایج از هوادارانمان عذر می‌خواهم.

این بازیکن 31 ساله در پایان خاطرنشان کرد: باید مانند مسابقات جام قهرمانان عرب بازی کنیم، خوب استراحت کنیم، قوای خود را بازیابیم و شرایط خود را مرتب کنیم تا با قدرت و انرژی کامل برای کسب پیروزی‌ها به مصاف حریفان برویم.

مانه یکی از بدترین نمایش‌های خودش در دوران فوتبال را شب گذشته ارائه کرد و ۳۵ بار توپ را از دست داد، بیشتر از هر بازیکنی در زمین. او البته تنها بازیکنی از النصر بود که پس از پایان مسابقه از هواداران تیمشان عذرخواهی کرد.

النصر در دیدار آتی خود باید در خانه و در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان به مصاف شباب الاهلی امارات برود و در صورت بردن این دیدار به مرحله گروهی صعود خواهد کرد. مرحله‌ای که سپاهان، پرسپولیس و نساجی در آن حضور دارند و تراکتور نیز با شکست الشارجه می‌تواند به آن‌ها بپیوندد.

دیدگاه‌ها