کد خبر : 1958710 | 28 مرداد 1402 ساعت 11:49 | 24K بازدید | 7 دیدگاه

عبدالقدوس، ستاره غیرمنتظره لیگ عربستان

الوحده برای سومین بار متوالی موفق شد تا الشباب را شکست بدهد.

عبدالقدوس، ستاره غیرمنتظره لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الوحده عربستان که فصل قبل تا آستانه سقوط به لیگ پایین‌تر نیز پیش رفت، اما در پایان با رتبه سیزدهم کار خود را پایان برد. این تیم تازه صعود کرده فصل قبل لقب غول‌کش را مال خود کرد و در جام حذفی توانست ۱۰ نفره با شکست النصر در حضور کریستیانو رونالدو به فینال برسد و در آنجا نیز در آستانه قهرمانی بود که گل دقیقه ۹۰+۹ علی البلیهی کار را به وقت اضافه کشاند و در پایان الهلال موفق شد در ضربات پنالتی پیروز شود و جان قهرمانی را بالای سر ببرد.

الوحده‌ای‌ها که ستاره مطرحی در ترکیب خود ندارند اما شب گذشته یک برد فوق العاده را با درخشش عبدالقدوس عطیه، گلر خود، کسب کردند. الوحده که هفته نخست مقابل تیم تازه صعود کرده الریاض شکست خورده بود در دیداری خانگی‌ موفق شد تا الشباب را با تمامی ستاره‌هایش شکست بدهد. نکته جالب این دیدار گرفتن دو پنالتی حبیب دیالو و اور بانگا توسط عبدالقدوس بود، گلر ۲۶ ساله‌ای که یک بازی ملی هم دارد و دوباره اسمش را روی زبان‌ها چرخانند. او البته در دقیقه ۹۰+۵ دروازه‌اش را توسط مدافع خودی باز شده دید اما این گل‌ نتوانست امتیازات این بازی را از الوحده‌ای‌ها بگیرد.

غول‌کش لیگ عربستان هفته آتی باید به مصاف الطای برود، دیداری که قطعا بازیکنان الوحده نمی‌توانند عملکرد روز گذشته خود را تکرار کنند، این را تجربه ثابت کرده که آن‌ها فقط جلوی تیم‌های بزرگ خوب هستند.

1911897

دیدگاه‌ها