کد خبر : 1958734 | 28 مرداد 1402 ساعت 12:47 | 79.9K بازدید | 37 دیدگاه

احترام آنچلوتی به کدهای اخلاقی

دلیل نیمکت‌نشینی کپا فاش شد

با تصمیم کارلو آنچلوتی، امشب آندری لونین از ابتدا برابر آلمریا بازی خواهد کرد و کپا نیمکت‌نشین خواهد بود.

دلیل نیمکت‌نشینی کپا فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، مربی ایتالیایی در همین مدت کم که از شروع فصل گذشته، دو بازیکن مهمش یعنی تیبو کورتوا و ادر میلیتائو را به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست داده، ولی حاضر نشد در خط دفاع بازیکن جدید جذب کند، ولی برای دروازه، کپا به رئال ملحق شد.

رئال مادرید امشب در زمین آلمریا دومین بازی فصل خود در لالیگا را انجام خواهد داد و برای بسیاری جای سوال بود که امشب لونین فیکس است یا کپا. 

1911929

دیروز کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود صراحتا در این باره حرف زد و گفت که لونین کار را از ابتدا شروع می‌کند: «به لونین اعتماد کامل دارم و فردا از ابتدا بازی می‌کند ولی برای هفته‌های بعد خواهیم دید.»

او در مورد کپا نیز گفت: «او بسیار خوب خودش را در همین مدت کم با تیم وفق داده و نشان داده چرا او را جذب کردیم، ولی برای آلمریا ما روی لونین حساب می‌کنیم.»

1911930

نیمکت‌نشینی کپا یک تصمیم عقلانی از سوی کارلو آنچلوتی است. کپا برای شروع، تنها سه جلسه تمرینی با تیم جدید خود انجام داده است. از سوی دیگر لونین در سن‌مامس و برابر بیلبائو، حتی یک دلیل و بهانه به کسی نداد که بخواهد نیمکت‌نشین شود و علاوه بر این، مسئله احترام به بازیکنان و رختکن نیز در میان است.

لونین سال‌هاست در عضویت رئال قرار دارد و 18 بازی نیز انجام داده است. کارلتو برای احترام به بازیکن قدیمی باشگاه و فرستادن پیامی مثبت به رختکن، لونین را از ابتدا برابر آلمریا به زمین می‌فرستد.

1910035

مورد بعدی اما بازی هفته بعد برابر سلتا در بالائیدوس است. در هر صورت کپا برای فیکس شدن به رئال آمده و انتظار می‌رود او با یک هفته تاخیر درون دروازه قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها