کد خبر : 1958744 | 28 مرداد 1402 ساعت 13:05 | 40.3K بازدید | 43 دیدگاه

خمس از محبوبیت در تبریز لذت می‌برد؛

حمله وحشتناک سلفی‌بگیرها به سرمربی تراکتور!

پایان بازی تراکتور مقابل پرسپولیس با هجوم گروهی از هواداران به محل پوشش رسانه‌ای استادیوم یادگار امام همراه بود.

حمله وحشتناک سلفی‌بگیرها به سرمربی تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، اگر سرمربی تراکتور بوده باشید، خیلی خوب می‌دانید که این شغل مثل راه رفتن روی یک طناب نازک خواهد بود؛ ممکن است روزی بیشترین محبوبیت ممکن را داشته باشید و فردا ناگهان دیواری که به سختی ساخته‌اید، فرو بریزد و حتی یک آجر هم برایتان باقی نماند.

پاکو خمس همچون سایر سرمربیان محبوب، به سختی توانسته نیروی اجتماعی قابل توجهی را برای خود دست و پا کند. نمایش درخشان و هجومی تیم او در فصل گذشته که بر پایه حفظ توپ، انتقال سریع و موقعیت گل زیاد بوده، با نتایج مثبتی هم همراه شده بود تا تراکتور از جایگاه هفتم به چهارم برسد و سهمیه آسیایی را کسب کند.

این دو شاخصه فنی در کنار کاریزمای جالب پاکو خمس، او را به یکی از محبوب‌ترین سرمربیان تراکتور تاکنون تبدیل کرده. اما یک تفاوت جدی بین خمس و سایر محبوبان سکوی تی‌تی وجود دارد. آنها با چند باخت و چند اظهارنظر جنجالی، جایگاه خود را از دست دادند، ولی خمس با وجود سه باخت اخیر به استقلال، سپاهان و پرسپولیس، همچنان چهره محبوب اردوگاه قرمزپوش شمال‌غرب فوتبال ایران است.

پس از سوت پایان امیر عرب‌براقی و ثبت شکست برابر پرسپولیس، هواداران تراکتور آهسته و آرام به سمت در خروجی رفتند و در حالی که کاملا حواسشان بود که شعار خاصی به زبان نیاورند، خشم و بغض خود را قورت دادند و برای رسیدن روزی بهتر، استادیوم را ترک کردند.

1911372

اما چندین هوادار هم بودند که پرانرژی و خستگی‌ناپذیر، از کمند نیروهای یگان در رفتند و خود را به محوطه پایینی ورزشگاه رساندند، جایی که میکسدزون و اتاق نشست خبری در آن واقع شده و محل پوشش رسانه‌ای بازی‌های تراکتور محسوب می‌شود.

آنها منتظر بودند تا زمانی که خمس قصد دارد برای گفت‌وگو با اهالی رسانه به سالن نشست مطبوعاتی برود، او را خفت کنند و سلفی بگیرند. در همین حین ماموران حراست قصد داشتند مانع از این کار شوند، اما در کمال تعجب پاکو خمس یکی از آنها را به عقب هل داد و به اسپانیایی گفت که بگذارید هواداران عکس یادگاری‌شان را بگیرند.

او برای دقایق طولانی با هواداران عکس گرفت و به آنها امضا داد و در حالی که کاملا از این باخت عصبانی بود، با گشاده‌رویی به درخواست‌های آنها پاسخ مثبت داد. به نظر می‌رسد خمس نیز از این جایگاه اجتماعی خود لذت می‌برد و تمام تلاش خود را می‌کند تا این موقعیت را نگه دارد.

جالب اینکه هواداران تراکتور یک تئوری توطئه جدید را هم شکل داده‌اند و معتقدند برخی تلاش می‌کنند تا پاکو خمس از تراکتور اخراج شود و آنها سرمربی مطبوع خود را به تبریز بیاورند. البته چتر حمایتی زنوزی از خمس این توطئه را نقش بر آب می‌کند. اما به هر حال این هم شاید بخشی از محبوبیت خمس باشد که هواداران برای جلوگیری از هرگونه تصمیم در مورد او، پیشاپیش به استقبال این فرضیه‌ها می‌روند.

دیدگاه‌ها