کد خبر : 1958749 | 28 مرداد 1402 ساعت 13:40 | 122.3K بازدید | 46 دیدگاه

اتهام بزرگ به ستاره برزیلی

کارت زرد عجیب: دنیا بر سر پپ خراب شد (عکس)

روز گذشته خبری غیرمنتظره منتشر شد، مبنی بر اینکه سیتی از خرید لوکاس پاکتا منصرف شده و حالا دلیل عقب‌نشینی سیتیزن‌ها فاش شده است.

کارت زرد عجیب: دنیا بر سر پپ خراب شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیروز منچسترسیتی از خرید لوکاس پاکتا کنار کشید و این خبر بسیاری را حیرت‌زده کرد. سیتی با جذب متئو کواچیچ بخشی از خلأ به وجود آمده در خط میانی خود را رفع کرده، اما در تلاش است تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی یک هافبک بزرگ دیگر نیز به جمع نفراتش اضافه کند.

لوکاس پاکتا، ستاره برزیلی وستهم، هافبک موردنظر سیتیزن‌ها بود. وستهم این بازیکن را فصل گذشته با مبلغ 60 میلیون یورو به خدمت گرفت و گفته بود تنها در صورتی او را می‌فروشد که یک مشتری دست و دلباز پیدا کند.

1911429

منچسترسیتی از چند هفته پیش تمایل خود را برای جذب پاکتا ابراز کرد و برخی رسانه‌های انگلیسی از ارائه پیشنهاد 80 میلیون یورویی توسط این باشگاه برای جذب ستاره وستهم خبر دادند. توافقاتی نیز حاصل شد و حتی فابریتزیو رومانو هم نوشت که این انتقال در شرف نهایی شدن است و تنها باید مدارک نهایی امضا شود ولی به یکباره همه چیز منتفی شد و رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند سیتی از خرید پاکتا عقب‌نشینی کرده و گزینه‌های دیگری را بررسی خواهد کرد.

1907167

ابتدا دیلی میل در این باره نوشت که لوکاس پاکتا به دلیل نقض قوانین شرط‌بندی، توسط اتحادیه فوتبال انگلیس تحت بازرسی قرار گرفته است. در حال حاضر تایید شده است پرونده پاکتا توسط اتحادیه در حال بررسی بوده و وستهم از این مسئله عصبانی است.

هافبک برزیلی متعجب و شوکه شده و یافته‌ها نشان می‌دهد تحقیقات مربوط به شرط‌بندی‌های داخل کشور برزیل است و در حقیقت پاکتا مستقیما هیچ دخالتی نداشته است.

1800747

مورد مشکوک پاکتا در رابطه با پرونده شرط‌بندی به بازی با استون‌ویلا در تاریخ ۱۰ مارس برمی‌گردد. در این تاریخ و در کشور برزیل، ناگهان تعداد زیادی حساب در یک سایت شرط‌بندی بزرگ ساخته شد و تمامی این حساب‌ها با بالاترین رقم ممکن بر روی کارت زرد پاکتا در این بازی شرط بستند.

1911945
1911943

ردیابی اکانت‌های ساخته شده توسط پلیس نشان داد که تمامی آنها توسط افراد بسیار نزدیک به پاکتا ایجاد شده است. پاکتا در دقیقه ۶۹ این بازی یک خطای خشن و بی‌مورد در میانه زمین بر روی بازیکن ویلا مرتکب شد و کارت زرد گرفت و همین قضیه موجب شروع تحقیقات اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد ستاره برزیلی شده است. لوئیس هنریکه، وینگر برزیلی رئال بتیس، نیز شرایط مشابهی دارد و در برزیل تحقیقات در مورد او نیز شروع شده است.

1911947

اکنون با منتفی شدن خرید پاکتا، پپ گواردیولا به بازار فرانسه نگاه می‌کند. آخرین اطلاعات به رن اشاره دارد، تیمی که جرمی دوکو، وینگر بااستعدادی را در اختیار دارد که علاقه زیادی به منچسترسیتی دارد.

1911949

دیدگاه‌ها