کد خبر : 1958762 | 28 مرداد 1402 ساعت 13:57 | 47.3K بازدید | 25 دیدگاه

بلندپروازی الاتحاد ادامه دارد: این بار ستاره یونایتد!

باشگاه الاتحاد قصد دارد پیشنهادی را برای جذب رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، ارائه کند.

بلندپروازی الاتحاد ادامه دارد: این بار ستاره یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از بازیکنان بزرگ حاضر در فوتبال اروپا در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی راهی لیگ فوتبال عربستان شدند.

کریم بنزما در بین اولین بازیکنانی بود که علی‌رغم داشتن پیشنهاد از رئال مادرید برای تمدید قرارداد تصمیم گرفت فوتبال اروپا را ترک کند و راهی عربستان شود تا دستمزد باورنکردنی سالیانه 200 میلیون یورویی دریافت کند.

حالا اسپورت زون خبر داده که مدیران این باشگاه عربستانی علاقه خاصی به واران دارند و آماده هستند تا این دو هم‌تیمی سابق را بار دیگر در یک تیم در کنار هم قرار دهند. 

1909863

آنها تماس‌هایی با نزدیکان این مدافع فرانسوی هم داشته‌اند تا نظر و شرایط او را درباره حضور در لیگ عربستان و پیوستن به این باشگاه جویا شوند.

علاوه‌بر بنزما، انگولو کانته هم در که در تیم ملی فرانسه با این بازیکن هم بازی بود در الاتحاد حضور دارد و تماس‌هایی در طول این مدت با واران داشته‌اند تا او را برای پیوستن به این تیم متقاعد کنند.

با این حال، به نظر نمی‌رسد که واران قصد داشته باشد به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهد. این بازیکن قصد دارد حداقل یک فصل دیگر در سطح اول فوتبال اروپا و در ترکیب منچستریونایتد به میدان برود و شاید در تابستان سال آینده به حضور در فوتبال عربستان فکر کند.

دیدگاه‌ها