کد خبر : 1958768 | 28 مرداد 1402 ساعت 14:18 | 39.2K بازدید | 4 دیدگاه

مربیگری در دومین تیم طی سه فصل

تغییر مسیر ناگهانی صادقی بعد از 21 سال

وفادارترین چهره فوتبال باشگاهی ایران طی سه فصل اخیر در دو باشگاه متفاوت حضور پیدا کرده که می‌تواند نشان از یک تغییر مسیر جدی در زندگی حرفه‌ای‌اش باشد.

تغییر مسیر ناگهانی صادقی بعد از 21 سال

به گزارش "ورزش سه" ابراهیم صادقی بعد از انجام 437 بازی برای سایپا، به عنوان مربی نیز کارش را در همین باشگاه شروع کرد. سپس در سایپا به عنوان سرمربی انتخاب شد، اما در هفته بیستم لیگ بیستم و بعد از گذراندن 56 بازی به عنوان سرمربی سایپا، به دلیل بی‌مهری مدیرعامل وقت از این تیم جدا شد. اتفاقی که برای سایپا نتیجه‌بخش نبود.

صادقی اما مربیگری‌اش را در کنار محمد ربیعی و به عنوان دستیار او مس رفسنجان ادامه داد. در واقع او با این کار، خودش را از چهره‌ای تک باشگاه خارج کرد و امسال به عنوان دستیار ربیعی در ذوب آهن سومین تیم را از زمان شروع فوتبال حرفه‌ای تجربه می‌کند. البته او فوتبالش را از پرسپولیس شروع کرد، اما هیچگاه از رده پایه به تیم بزرگسالان نرسید و به عنوان بازیکن حرفه‌ای کارش را از سایپا و در اواخر دهه هفتاد شروع کرد.  

با این وجود مسیر تازه صادقی باعث شده آمار جالب دومین تیم در سومین فصل به عنوان دستیار مربی، در کارنامه کسی رقم بخورد که بیست و یک سال فقط در یک باشگاه حضور داشت.

دیدگاه‌ها