کد خبر : 1958815 | 28 مرداد 1402 ساعت 16:55 | 84.9K بازدید | 16 دیدگاه

کرکیچ در تیم مدیریت ورزشی

بازیکن قدیمی به بارسلونا برگشت

بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال‌ها به باشگاه کاتالان برمی‌گردد.

بازیکن قدیمی به بارسلونا برگشت

به گزارش "ورزش سه"، بویان کرکیچ، بازیکن سابق بارسا، که محصول آکادمی لاماسیاست و برای بارسا، رم، میلان، آژاکس، استوک، ماینتس، آلاوز، مونترال ایمپکت و ویسل کوبه به میدان رفت، قرار است بخشی از ساختار فنی تیم مدیریت ورزشی جدید بارسا شود. او مورد تایید دکو قرار دارد و پس از توافق با باشگاه همکاری با او در روزهای آینده رسما اعلام خواهد شد.

1730513

اولین کسی که از تیم مدیریت ورزشی بارسا اعلام جدایی کرد، جوردی کرویف بود. در حالی که به نظر می‌رسید، متئو آلمانی قرار است به عنوان یکی از مدیران ورزشی باقی بماند، اخیرا اعلام شد که او تا دو هفته دیگر پست خود را ترک کرده و از بارسا جدا می‌شود. بلافاصله نیز باشگاه دکو را به عنوان مدیر ورزشی جدید اعلام کرد.

1912019

بویان که در پایان ماه مارس گذشته بازنشستگی رسمی‌اش را اعلام کرد، بی‌تاب بازگشت بود و اکنون باید مشخص شود که پست جدید او در تیم مدیریت ورزشی از نظر دکو چه خواهد بود. گفته می‌شود بویان قرار است رابط بین لاماسیا و تیم اصلی باشگاه باشد و به کادر فنی در مورد استعدادهای بزرگ آکادمی مشاوره بدهد.

دیدگاه‌ها