کد خبر : 1958823 | 28 مرداد 1402 ساعت 17:07 | 18K بازدید | 9 دیدگاه

باشگاه ایتالیایی از خوب، بد، زشت وام گرفت

کلینت ایستوود در رونمایی از بازیکن جدید جنوا!

باشگاه جنوا برای معرفی بازیکن جدید خود یعنی روسلان مالینوفسکی، از فیلم معروف سینمایی الهام گرفته است.

کلینت ایستوود در رونمایی از بازیکن جدید جنوا!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه های فوتبال برای معارفه بازیکنان جدید خود، روی به ساخت ویدیو با ایده های جدید و جذاب آورده اند که باشگاه برنلی در این تابستان، سبک جالب و خلاقانه ای را در پیش گرفت و خریدهای جدید خود را با الهام از فیلم های معروف سینمایی معرفی کرد.

حالا باشگاه جنوا نیز تصمیم گرفته است تا برای معرفی خرید جدید خود یعنی روسلان مالینوفسکی از ایده جالب استفاده از فیلم‌های سینمایی بهره بگیرد. جایی که این بازیکن اوکراینی با قراردادی قرضی از مارسی به تیم ایتالیایی پیوست.

در ویدیویی که جنوا از طریق رسانه های رسمی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، بخشی از فیلم معروف خوب، بد، زشت با بازی کلینت ایستوود به نمایش گذاشته شده که بازیکن جدید این تیم نیز در آن حضور دارد.

1912034

این فیلم سینمایی مشهور توسط سرجو لئونه، کارگردان بزرگ ایتالیایی ساخته شد و باشگاه جنوا نیز بخشی از سکانس های پایانی آن را که به صحنه نبرد سه نفره بین بلوندی، توکو و اینجل آیز (شخصیت های خوب، بد، زشت) مربوط می شود، به تصویر کشیده است.

1912033

در این ویدیو و زمانیکه سه شخصیت فیلم در حال ارزیابی یکدیگر هستند تا برای شروع تیراندازی دست به اسلحه شوند، باشگاه جنوا نیز تصاویری از مالینوفسکی را بین سکانس های پیش از شروع نبرد سه گانه کاراکترهای فیلم قرار داده که گویی این بازیکن اوکراینی نیز قرار است به سمت دشمنانش تیراندازی کند.

1912035
این بازیکن از سوی هواداران آتالانتا لقب تک تیرانداز را دریافت کرده بود و تصاویر ادیت شده ای نیز از او در فضای مجازی منتشر شد.

علت انتخاب این سکانس توسط باشگاه جنوا نیز این است که روسلان مالینوفسکی به واسطه انجام 143 بازی برای آتالانتا و به ثمر رساندن 30 گل و دادن 28 پاس گل، به تک تیرانداز معروف شده بود و جنوا نیز برای معرفی این بازیکن، از فیلم سینمایی خوب، بد، زشت استفاده کرده است.

بر اساس گزارش ها، گزینه خرید ده میلیون یورو به علاوه سه میلیون یورو پاداش نیز در قرارداد میان دو باشگاه تعیین شده است.

دیدگاه‌ها