کد خبر : 1958839 | 28 مرداد 1402 ساعت 17:55 | 32.2K بازدید | 8 دیدگاه

اشتباه مرگبار ستاره محبوب کلوپ: لیورپول شوکه شد

اشتباه بزرگ ترنت الکساندر آرنولد باعث شد لیورپول در دومین بازی فصل جدید لیگ برتر خیلی زود دروازه‌اش را مقابل بورنموث باز شده ببیند.

اشتباه مرگبار ستاره محبوب کلوپ: لیورپول شوکه شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که هفته گذشته در شروع فصل جدید لیگ برتر با چلسی به تساوی 1-1 رسیده بود از دقایقی پیش در خانه‌اش آنفیلد به مصاف بورنموث رفته و امیدوار است بتواند اولین پیروزی خود در فصل جدید را به دست بیاورد.

شاگردان یورگن کلوپ اما در همان دقایق اولیه با یک اشتباه عجیب شوکه شده و دروازه‌شان را باز شده دیدند. اشتباهی که توسط ترنت الکساندر آرنولد، دفاع راست انگلیسی این تیم انجام شد تا دروازه قرمزها در دقیقه 3 باز شود.

ویرژیل فن‌دایک که در قلب خط دفاعی لیورپول ایستاده توپ را به آرنولد که جلوتر از او ایستاده بود پاس داد. بازیکنان بورنموث در غیاب پوشش لازم در خط دفاعی حریف بلافاصله توپ‌ربایی کرده و سولانه سعی داشت از بین دو مدافع لیورپول عبور کند که توپش دفع شد. اما سمنیو بلافاصله به توپ رسید تا با یک شوت توپ را از خط دروازه آلیسون عبور دهد.

1912061

الکساندر آرنولد در دقایق بعدی تلاش زیادی دارد تا شاید بتواند اشتباه مهلکش را جبران کند. او بارها به سمت دروازه بورنموث پیشروی کرده و حتی ده دقیقه بعد از اشتباهش پاس خوبی از صلاح در نزدیکی مرز محوطه جریمه بورنموث دریافت و شوتی روانه دروازه این تیم کرد که توسط نتو، دروازه‌بان بورنموث، به کرنر فرستاده شد.

دیدگاه‌ها