کد خبر : 1958842 | 28 مرداد 1402 ساعت 18:06 | 11.6K بازدید | 13 دیدگاه

پیام کین به تیم ملی زنان انگلیس: جام را به خانه بیاورید

هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

پیام کین به تیم ملی زنان انگلیس: جام را به خانه بیاورید

به گزارش" ورزش سه"، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، پیش از فینال جام جهانی 2023، پیام حمایت خود از تیم ملی زنان انگلیس را منتشر کرد.

این بازیکن 30 ساله، عملکرد تیم انگلیس را تحسین کرد که تا به حال از پس هر چالشی که پیش روی آن‌ها قرار گرفته بود، برآمده و به فینال صعود کرده‌اند. او از آن‌ها خواست که کار را تکمیل کنند و در این رقابت‌ها قهرمانی را به دست بیاورند.

در پیامی اینستاگرامی کین می‌گوید:"سلام شیرزنان، فقط خواستم برای فینال جام جهانی در روز یکشنبه برای شما آرزوی موفقیت کنم. من این بازی را تماشا خواهم کرد. تا اینجا سفر شگفت انگیزی داشتید و باید واقعاً به خودتان افتخار کنید. ما همه پشت شما هستیم، همه از شما حمایت می کنیم و می‌دانیم که می توانید این کار را انجام دهید. پس بروید، قهرمانی جام جهانی را بگیرید و آن جام را به خانه بیاورید. با آرزوی بهترین‌ها!"

1912069

پیروزی 3-1 برابر استرالیا، اولین حضور تیم ملی زنان انگلیس در فینال جام جهانی را تثبیت کرد.  تیم تحت هدایت سارینا ویگمن پس از کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های اروپا در تابستان گذشته، به دنبال یک اتفاق تاریخی است.

تیم ملی زنان انگلیس برای تبدیل شدن به اولین تیم فوتبال بزرگسالان این کشور که از سال 1966 عنوان قهرمانی جهان را کسب می‌کند، تلاش می‌کند. تیم ملی انگلیس فردا در بازی فینال به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

دیدگاه‌ها