کد خبر : 1958848 | 28 مرداد 1402 ساعت 18:21 | 19.9K بازدید | 11 دیدگاه

بازگشت لیورپول: اینجا آنفیلد است! (عکس)

لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.

بازگشت لیورپول: اینجا آنفیلد است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از دقایقی پیش در اولین بازی خانگی این فصل به مصاف بورنموث رفته است. هر دو تیم دیدارهای خود در هفته اول را با تساوی 1-1 به پایان رسانده بودند.

شاگردان کلوپ که برای اولین بار در فصل جدید در آنفیلد به میدان رفته بودند خیلی زود شوکه شدند و با اشتباه بزرگ دفاع راست‌شان ترنت الکساندر آرنولد دروازه خود را باز شده دیدند. در دقیقه 3 ویرژیل فن‌دایک که در قلب خط دفاعی لیورپول ایستاده توپ را به آرنولد که جلوتر از او ایستاده بود پاس داد. بازیکنان بورنموث در غیاب پوشش لازم در خط دفاعی حریف بلافاصله توپ‌ربایی کرده و سولانه سعی داشت از بین دو مدافع لیورپول عبور کند که توپش دفع شد. اما سمنیو بلافاصله به توپ رسید تا با یک شوت توپ را از خط دروازه آلیسون عبور دهد.

اما بیست و پنج دقیقه بعد لیورپولی‌ها با گل لوئیس دیاز روی یک ضربه تماشایی کار را به تساوی کشاندند. هفته گذشته در جریان تساوی لیورپول مقابل چلسی هم تک‌گل لیورپولی‌ها توسط این ستاره کلمبیایی به ثمر رسیده بود. ژوتا توپ را بیرون از محوطه جریمه دریافت کرد و با ورود به محوطه به سمت راست رفت و سانتری کوتاه به وسط ارسال کرد. دیاز توپ را با یک ضرب برای خود مهیا کرد و با یک ضربه تماشایی دروازه نتو را باز کرد.

ویدئو: 308273
1912083
1912085

در دقیقه 35 لیورپولی‌ها صاحب یک پنالتی شدند. سوبوسلای از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و راثول با بی‌احتیاطی او را سرنگون کرد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. صلاح پشت توپ ایستاد اما شوت او به سمت راست را نتو دفع کرد. اما صلاح توپ برگشتی را با شوتی محکم به تور دروازه بورنموث چسباند تا لیورپول با بازگشتی بزرگ از حریف پیش بیفتد.

ویدئو: 308274
1912091
1912084

دیدگاه‌ها