کد خبر : 1958850 | 29 مرداد 1402 ساعت 03:00 | 36.9K بازدید | 31 دیدگاه

جواد - مورایس بدون سلمانی‌، پاتوسی و نژاد

سه بازیکن موثر در نتیجه رقابت فصل قبل نکونام - مورایس غایب دیدار آتی دو‌تیم هستند.

جواد - مورایس بدون سلمانی‌، پاتوسی و نژاد

به گزارش ورزش سه، استقلال و سپاهان در حالی باید دیدار هفته سوم را برابر هم برگزار کنند که هر دو سرمربی سابقه یک پیروزی مقابل دیگری را دارند، یک پیروزی خفیف یک بر‌صفر‌.

1912097

نکونام که فصل ‌قبل‌ هدایت فولاد را بر عهده داشت در هفته چهارم و پس از پیروزی مقابل تراکتور به ورزشگاه فولاد شهر رفت و در آنجا تیمش را مقابل سپاهان آماده مورایس قرار داد. اصفهانی‌ها که به ناچار در ورزشگاه تیم همشهری بازی می‌کردند اما شانس‌های خوبی برای برتری داشتند اما درخشش کریستوفر کنت درون دروازه باعث شد تا نتوانند به گل برسند و صحنه مهم بازی در دقیقه ۹۰+۲ به وقوع پیوست. پاس رو به عقب اشتباه یاسین سلمانی موجب تک به تک شدن پاتوسی با نیازمند شد و او با یک ضربه مطمئن دروازه سپاهان را در میانه بهت حاضران در ورزشگاه باز کرد تا فولادی‌ها جشن و پایکوبی را در رختکن برپا کنند.

1912093
1912098

در دیدار‌ برگشت اما همه آمارها به سود تیم نکونام بود اما سه امتیاز را مورایس ‌‌و شاگردانش با خود به اصفهان بردند. در آن دیدار درخشش پیام نیازمند درون دروازه و سیوهای متوالی او با کمک تیرک دروازه باعث شد سپاهان با یک‌گل‌به خودی برنده بازی باشد. در دقیقه ۴۸ روی ارسال میلاد زکی‌پور از جناح چپ، محمد نژادمهدی، مدافع نیم‌فصل سپاهان با دفع اشتباه توپ، گل سپاهان را وارد دروازه خودی کرد تا این‌بار عکس‌های رختکن زردپوشان به بیرون درز پیدا کند و آن‌ها جواب کری فولادی‌ها را بدهند.

1912095
1912094

دیدار این هفته دو تیم در حالی برگزار خواهد شد که نه خبری از حضور یاسین سلمانی در سپاهان است و نه پاتوسی و نژاد مهدی همراه با نکونام در تیم جدیدش حضور دارند، دیداری که شاید مثل تقابل قبلی دو‌سرمربی‌کم گل و پر موقعیت باشد اما باید دید تیر خلاص را چه کسی خواهد زد.

دیدگاه‌ها