کد خبر : 1958864 | 28 مرداد 1402 ساعت 19:35 | 14.8K بازدید | 30 دیدگاه

بازگشت، پنالتی، اخراج و پیروزی شیرین تیم کلوپ

لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.

بازگشت، پنالتی، اخراج و پیروزی شیرین تیم کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در هفته اول لیگ برتر در خانه چلسی متوقف شده بود امیدوار بود امروز در بازی خانگی مقابل بورنموث که در آنفیلد برگزار می‌شد به پیروزی رسیده و اولین سه امتیاز فصل را به دست بیاورد. لیورپول ابتدا با گل سمنیو از حریف عقب افتاد ولی با گلهای دیاز، صلاح و ژوتا در نهایت موفق شد حریف را 3-1 شکست دهد.

ویدئو: 308279

شاگردان یورگن کلوپ اما در همان دقایق اولیه با یک اشتباه عجیب شوکه شده و دروازه‌شان را باز شده دیدند. اشتباهی که توسط ترنت الکساندر آرنولد، دفاع راست انگلیسی این تیم انجام شد تا دروازه قرمزها در دقیقه 3 باز شود. ویرژیل فن‌دایک که در قلب خط دفاعی لیورپول ایستاده توپ را به آرنولد که جلوتر از او ایستاده بود پاس داد. بازیکنان بورنموث در غیاب پوشش لازم در خط دفاعی حریف بلافاصله توپ‌ربایی کرده و سولانه سعی داشت از بین دو مدافع لیورپول عبور کند که توپش دفع شد. اما سمنیو بلافاصله به توپ رسید تا با یک شوت توپ را از خط دروازه آلیسون عبور دهد.

1912128

بیست و پنج دقیقه بعد لیورپولی‌ها با گل لوئیس دیاز روی یک ضربه تماشایی کار را به تساوی کشاندند. هفته گذشته در جریان تساوی لیورپول مقابل چلسی هم تک‌گل لیورپولی‌ها توسط این ستاره کلمبیایی به ثمر رسیده بود. ژوتا توپ را بیرون از محوطه جریمه دریافت کرد و با ورود به محوطه به سمت راست رفت و سانتری کوتاه به وسط ارسال کرد. دیاز توپ را با یک ضرب برای خود مهیا کرد و با یک ضربه تماشایی دروازه نتو را باز کرد.

1912127

در دقیقه 35 لیورپولی‌ها صاحب یک پنالتی شدند. سوبوسلای از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و راثول با بی‌احتیاطی او را سرنگون کرد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. صلاح پشت توپ ایستاد اما شوت او به سمت راست را نتو دفع کرد. اما صلاح توپ برگشتی را با شوتی محکم به تور دروازه بورنموث چسباند تا لیورپول با بازگشتی بزرگ از حریف پیش بیفتد.

1912130

نیمه اول با برتری 2-1 به نفع لیورپول به پایان رسید تا شاگردان کلوپ که ابتدا از حریف پیش افتاده بودند با بازگشت در این نیمه و پیش افتادن از بورنموث به رختکن بروند.

در نیمه دوم و در دقیقه 58 الکسیس مک‌آلیستر که امسال تابستان از برایتون راهی لیورپول شده بود کارت قرمز را مقابل چشمانش دید. در حالی که بیرون از محوطه جریمه بورنموث توپ به بازیکن این تیم کریستی رسسیده بود مک‌آلیستر با سرعت به او رسید و با کف کفش پای این بازیکن را لگد کرد. بعد از به زمین افتادن کریستی داور بلافاصله مک‌آلیستر را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد و خطای او را بیش از حد خشن تشخیص داد.

1912129

با اینکه لیورپول 10 نفره شده بود چهار دقیقه بعد توسط دیوگو ژوتا به گل رسید. سوبوسلای از بیرون محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه بورنموث شلیک کرد که نتو تنها توانست توپ را به شکل ناقص دفع کند. توپ درست مقابل دیوگو ژوتا قرار گرفت تا این ستاره پرتغالی کار راحتی برای باز کردن دروازه داشته باشد و نتیجه را 3-1 کند.

1912131

در دقیقه 87 لوئیس دیاز زننده گل اول لیورپول مصدوم شد و مجبور شد زمین را ترک کند. داروین نونیز به دستور یورگن کلوپ به جای او وارد زمین شد.

یک دقیقه بعد از این گل یورگن کلوپ خرید جدیدش واتارو اندو، ستاره ژاپنی که در روزهای اخیر از اشتوتگارت به خدمت گرفته شد، را به جای کودی خاکپو به میدان فرستاد تا او اولین بازی‌اش با پیراهن لیورپول را انجام بدهد.

بازی در نهایت با نتیجه 3-1 به سود شاگردان کلوپ به پایان رسید تا لیورپولی‌ها در پایان هفته دوم 4 امتیازی شوند.

دیدگاه‌ها