کد خبر : 1958868 | 28 مرداد 1402 ساعت 20:03 | 65.9K بازدید | 58 دیدگاه

پیام ناامید کننده به مدیرعامل نساجی

درودگر: عبدی به تراکتور پیوسته است

صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.

درودگر: عبدی به تراکتور پیوسته است

به گزارش "ورزش سه"، خبر بسیار مهم امروز در نقل و انتقالات تابستانی جدایی قطعی مهدی عبدی از پرسپولیس بود. درحالی که از روز قبل خبرهایی مبنی بر تمایل تراکتور به جذب عبدی مطرح شده بود اما امروز نساجی مازندران نیز تماس‌هایی را برای جذب او برقرار کرد.

صادق درودگر، مدیرعامل نساجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه در این خصوص گفت: ما طبق خواسته سرمربی‌مان خواهش کردیم که به باشگاه ما بیاید ولی هرچه انتخاب خودش باشد برای ما اهمیت دارد چون بازیکن باید انتخاب کند و اگر بازیکن در آن تیم نتواند راحت باشد، نمی‌تواند کیفیتش را ارائه بدهد. این را به اختیار خود مهدی عبدی گذاشتیم.

1717828

او در خصوص اینکه گفته می‌شود چون پرسپولیس نمی‌خواست عبدی را به طور قطعی به نساجی بدهد این انتقال منتفی شده، گفت: نه اینطور نیست. ما با پرسپولیس مذاکره کردیم و موافقت کردند و اعلام کردند اگر ایشان بخواهد بیاید ما مشکل نداریم. ما با خود آقای درویش صحبت کردیم.

او در خصوص صحبتش با عبدی گفت: البته آقای عبدی به من گفت من قرارداد بسته ام. ما به او احترام می‌گذاریم و نمی‌خواهیم تعهدی که دارد زیر پا بگذارد. برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم ولی اگر قرارداد نبسته باشد و علاقمند باشد که به نساجی بیاید، ما با تمام وجود استقبال می‌کنیم.

دیدگاه‌ها