کد خبر : 1958879 | 28 مرداد 1402 ساعت 20:38 | 25.5K بازدید | 33 دیدگاه

تندترین انتقاد از اخراج ستاره لیورپول: تصمیم چرند!

گری لینه‌کر با انتقاد تند از اخراج مستقیم الکسیس مک‌آلیستر در بازی لیورپول مقابل بورنموث تصمیم داور برای اخراج او را تصمیمی «چرند» توصیف کرد.

تندترین انتقاد از اخراج ستاره لیورپول: تصمیم چرند!

به گزارش "ورزش سه"، اخراج مستقیم الکسیس مک‌آلیستر، خرید تابستانی لیورپول، در بازی امروز مقابل بورنموث یکی از جنجالی‌ترین تصمیم‌های داوری این مسابقه بود.

ویدئو: 308283

در نیمه دوم مسابقه در میانه زمین و در نزدیکی محوطه جریمه بورنموث مک‌آلیستر برخوردی با رایان کریستی داشت. درحالیکه به نظر می‌رسید پای ستاره آرژانتینی کمی بالا آمده و او با استوک‌های کفشش پای بازیکن حریف را لگدکوب کرده است داور توماس برامل با نشان دادن کارت قرمز مستقیم مک‌آلیستر را اخراج کرد تا لیورپول نزدیک به 30 دقیقه 10 نفره بازی کند.

1912165

گری لینه‌کر یکی از تندترین انتقادها را با این تصمیم داور نشان داد و در توییتر نوشت:" داور به مک‌آلیستر کارت قرمز نشان داد و این تصمیم چرندی بود. داور و VAR در آنفیلد روز خیلی ضعیفی داشتند".

مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول هم در این باره نوشت:" به هیچ وجه امکان ندارد مک‌آلیستر در این صحنه شایسته دریافت کارت قرمز باشد. حداکثر باید به او کارت زرد نشان داده می‌شد".

1912163

لیورپول که تا پیش از اخراج مک‌آلیستر 2-1 از حریف پیش افتاده بود در ادامه بازی درحال‌یکه یک بازیکن کمتر از حریف داشت موفق شد توسط ژوتا به گل برسد تا در نهایت با پیروزی 3-1 به اولین بازی خانگی‌اش در این فصل لیگ برتر پایان دهد.

دیدگاه‌ها