کد خبر : 1958880 | 28 مرداد 1402 ساعت 20:41 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمسخر ستاره ایتالیایی به خاطر درخواست جدایی

هواداران لیدزیونایتد عدم تمایل ویلفرد نیونتو برای بازی در چمپیونشیپ را مورد تمسخر قرار داده‌اند.

تمسخر ستاره ایتالیایی به خاطر درخواست جدایی

به گزارش "ورزش سه"، هواداران لیدزیونایتد در جریان بازی با وست بروم، بنری را به نمایش گذاشتند که در آن ویلفرد نیونتو، ستاره یاغی این تیم، را مورد تمسخر قرار دادند.

با افزایش گمانه زنی‌ها در مورد آینده نیونتو در باشگاه، گروهی از هواداران لیدز بنری را در الندرود در دست گرفتند که این ملی پوش ایتالیایی را به عنوان یک نوزاد به تصویر می کشید. روی آن نوشته شده بود:"اوئه اوئه(مشابه با گریه کودک) من نمی‌خواهم در چمپیونشیپ بازی کنم."

پس از انتقال به لیدز از زوریخ در تابستان گذشته، نیونتو یکی از معدود بازیکنان اثرگذار در طول نتایج ناامیدکننده لیدز بود. در نهایت این باشگاه نتوانست از سقوط به چمپیونشیپ جلوگیری کند.

1912168

علیرغم اینکه تعدادی از ستارگان از جمله برندن آرونسون، راسموس کریستنسن و مارک روکا در تابستان امسال باشگاه را ترک کردند، گفته می‌شد که نیونتو بخشی از برنامه‌های دنیل فارکه، سرمربی جدید، در تلاش باشگاه برای بازگشت فوری به لیگ برتر است.

1912166

با این حال، علیرغم حضور در اولین بازی فصل جدید چمپیونشیپ مقابل کاردیف، نیونتو مصمم به ترک باشگاه در این تابستان شده است.

او طی سه بازی اخیر در لیست تیم قرار نگرفته و گفته می‌شود که درخواست خروج را به باشگاه و کادرفنی اعلام کرده است. پس از بازی با شروزبری، باشگاه بیانیه‌ای منتشر کرد و تأیید کرد که علیه این بازیکن اقدام انضباطی خواهد داشت.

اورتون محتمل ترین مقصد برای این بازیکن 19 ساله است و این باشگاه خواهان جذب بازیکن ایتالیایی است. او به صورت انفرادی تمرین می‌کند و دنیل فارکه به تو اجازه تمرین بازی سایر بازیکنان تیم را نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها