کد خبر : 1958891 | 28 مرداد 1402 ساعت 21:34 | 16.3K بازدید | 27 دیدگاه

یک پنالتی از یونایتد دریغ شد: این تلافی بازی قبل!

در دیدار منچستریونایتد و تاتنهام با وجود اعتراض شدید بازیکنان یونایتد VAR به سود آنها پنالتی اعلام نکرد. در بازی قبلی دخالت VAR به سود منچستریونایتد جنجالی شده بود.

یک پنالتی از یونایتد دریغ شد: این تلافی بازی قبل!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که هفته گذشته در اولین بازی خود در لیگ برتر موفق شده بود وولوز را 1-0 شکست بدهد از ساعتی پیش در خانه تاتنهام به مصاف این تیم رفته است.

در دقیقه 27 مسابقه امشب شوت الخاندرو گارناچو از نزدیکی مرز محوطه جریمه تاتنهام به دست کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی تاتنهام برخورد کرد و بازیکنان یونایتد دستها را بالا برده و خواهان اعلام ضربه پنالتی به سود تیم‌شان بودند.

بازی متوقف شد تا داور صحنه را از طریق VAR بررسی کند. او در بازگشت نقطه کرنر را نشان داد تا به شدت مورد اعتراض شیاطین سرخ قرار بگیرد. به نظر می‌رسد قانون جدید پنالتی علت تصمیم داور در این صحنه جنجالی شده است.

1912193

هواداران تاتنهام بعد از اعلام تصمیم داور بسیار خوشحال بودند چرا که پخش این صحنه به صورت آهسته نشان می‌داد دست کریستین رومرو در حالت بسته نبوده است.

در دیدار هفته اول یونایتد مقابل وولوز در دقایق پایانی آندره اونانا بازیکن این تیم را سرنگون کرد و با وجود اعتراض شدید این تیم داور حتی بعد از بررسی با VAR پنالتی اعلام نکرد. بعد از بازی سرمربی وولورهمپتون گفت که رئیس کمیته داوران انگلیس با او تماس گرفته و به دلیل اشتباه داور عذرخواهی کرده است. داور مسابقه در هفته دوم لیگ برتر محروم شده است.

دیدگاه‌ها