کد خبر : 1958916 | 28 مرداد 1402 ساعت 22:58 | 64.2K بازدید | 10 دیدگاه

بازگشت ستاره فرانسوی به لیست نفرات PSG

آشتی پنهان الخلیفی و امباپه: اینم سند! (عکس)

کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.

آشتی پنهان الخلیفی و امباپه: اینم سند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی فرانسه تابستان پرحاشیه ای داشت او بعد از اینکه از تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن امتناع کرد از ترکیب این تیم کنار گذاشته شد. جنگ میان کیلیان امباپه و PSG کمی فروکش کرده و شاهد کوتاه آمدن طرفین از برخی مواضع خود هستیم.

او از اوایل هفته به تمرینات پاری‌سن‎‌ژرمن برگشت و لوئیس انریکه، سرمربی تیم، این بازیکن را در لیست نفرات ذخیره تیمش برای بازی امروز مقابل تولوز قرار داده است؛ جایی که پاریسی‌ها به دنبال کسب اول بردشان هستند.

1912258

پاری‌سن‌ژرمن، مدافع عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه، در هفته اول در حالی که کیلیان امباپه را در لیست نفراتش نداشت مقابل میهمان خود تولوز به تساوی بدون گل رسید. ستاره خط حمله تیم ملی فرانسه توقف تیمش را از روی سکوهای ورزشگاه استادوفرانس در کنار عثمان دمبله تماشا کرد.

او که به نظر می رسد توانسته پاریسی‌ها را به انجام خواسته خود متقاعد کند در حال بازگشت به ترکیب تیم انریکه قرار دارد و حضورش در لیست نفرات بازی امشب خبر امیدوار کننده ای است که حاکی از یک آشتی پنهان دارد.

1912260

دیدگاه‌ها