کد خبر : 1958925 | 28 مرداد 1402 ساعت 23:46 | 161.9K بازدید | 33 دیدگاه

توقف در حضور 60 هزار تماشاگر

پا قدم نیمار برای الهلال خوش‌یمن نبود

الهلال نتوانست در دیدار پس از رونمایی نیمار برنده از زمین خارج شود و برابر الفیحاء به تساوی یک – یک رسید.

پا قدم نیمار برای الهلال خوش‌یمن نبود

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته دوم لیگ عربستان امشب برگزار شد که در یکی از این مسابقات، الهلال که دیدارش تحت تأثیر برگزاری مراسم معرفی نیمار قرار گرفته بود، با تساوی یک – یک برابر الفیحاء متوقف شد.

ویدئو: 308313

الهلال در دقیقه دهم موفق شد دروازه الفیحاء را باز کند. روی یک پاس در عمق دیدنی، مالکوم صاحب توپ شد و این بازیکن پس از رسیدن به محوطه جریمه، با یک پاس زمینی، میشائیل را صاحب توپ کرد که این بازیکن توانست دروازه حریف را باز کند ولی این گل به دلیل حضور مالکوم در آفساید رد شد.

1912300

در عین ناباوری همگان، این الفیحاء بود که در دقیقه 15 دروازه الهلال را باز کرد. روی پاس در عمق و دیدنی سیمیروت، توپ به فشیون ساکالا رسید و او با عبور از سد سعود عبدالحمید، با یک ضربه دیدنی از زاویه بسته، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

الهلال در دقیقه 19 بازی را به تساوی کشاند. روی پاس در عمق ساویچ، این عبدالله الحمدان بود که در موقعیت تک به تک با ولادیمر استوکوویچ قرار گرفت که این گلر ضربه او را مهار کرد. در برگشت توپ به میشائیل رسید و این بازیکن برزیلی با عبور از مدافع روبرویش، با یک ضربه از زاویه بسته دروازه میهمان را تهدید کرد که استوکوویچ این شوت را نیز دفع کرد ولی توپ برابر دروازه خالی به الحمدان رسید و او به راحتی دروازه الفیحاء را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

1912299

شوت دیدنی بازیکن صربستانی الهلال، ورزشگاه را به وجد آورد. ساویچ پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت محکم او را استوکوویچ با واکنشی دیدنی دفع کرد. در ادامه بازی دو تیم بیشتر در مرکز میدان دنبال شد تا نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان برسد.

1912297

در نیمه دوم نیز الفیحاء راه های نفوذ را به روی الهلال بست و تلاش شاگردان ژسوس برای رسیدن به دروازه حریف بی نتیجه بود. نخستین موقعیت جدی نیمه دوم را ساکالا ایجاد کرد که شوت گلزن الفیحاء را عبدالله المعیوف به زحمت مهار کرد. الهلال در دقیقه 65 می توانست به گل دوم برسد. ارسال الدوسری از سمت راست به روی دروازه، با ضربه سر البلیهی همراه شد که توپ به بیرون رفت.

حسین الشویش خیلی خوش شانس بود که در دقیقه 72 به اشتباه دروازه تیمش را باز نکرد. ارسال روبن نوس به روی دروازه با ضربه سر این مدافع الفیحاء همراه شد که توپ با برخورد به تیرک دروازه، راهی کرنر شد. الهلال در ادامه چندین فرصت خوب را در دهانه دروازه از دست داد که می توان به تعلل علی البلیهی و عبور توپ از بین پاهای این بازیکن و کم دقتی سالم الدوسری در مواجه با سنگربان حریف اشاره کرد.

1912298

سالم الدوسری در دقیقه 90 تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت. پس یک و دوی تماشایی او با مالکوم در محوطه جریمه، موقعیت بسیار خوبی برای این بازیکن ملی پوش سعودی ایجاد شد که ضربه الدوسری از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهایت و در شرایطی که 59600 نفر برای تماشای این بازی در استادیوم ملک فهد شهر ریاض حضور داشتند، جدال الهلال و الفیحاء با تساوی یک – یک به پایان رسید.

دیدگاه‌ها