کد خبر : 1958937 | 29 مرداد 1402 ساعت 00:31 | 10.4K بازدید | 10 دیدگاه

لائوتارو مارتینز هر کجا نیاز باشد گل می زند

اینتر 2-0 مونزا: هیچ نیازی به لوکاکو نداریم!

اینترمیلان در هفته اول سری A موفق شد میهمان خود را با نتیجه 2-0 شکست دهد.

اینتر 2-0 مونزا: هیچ نیازی به لوکاکو نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان در یکی از بازی های هفته اول سری A از ساعت 22:15 در ورزشگاه سن سیرو به مصاف مونزا رفت و موفق شد این تیم را با دبل لائوتارو مارتینز شکست دهد.

ویدئو: 308312

شاگردان سیمونه اینزاگی کار را تهاجمی آغاز کردند و خیلی زود در دقیقه 8 به گل رسیدند؛ لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، این گل را روی پاس در عرض دنزل دومفرایس در دهانه دروازه به ثمر رساند.

1912331

اینتر با حفظ برتری خود توپ و میدان را در اختیار داشت و به دنبال زدن گل های بعدی بود. این تیم در دقیقه 30 شانس خوبی برای این کار داشت اما فدریکو دی مارکو روی پاس هنریک میخیتاریان ضربه کم دقتی به توپ زد که جایی در چارچوب نداشت.

مونزا در دقایق پایانی نیمه اول با وجود عقب نشینی اینتر موقعیت خاصی روی دروازه این تیم ایجاد نکرد تا شاگردان سیمونه اینزاگی با برتری 1-0 راهی رختکن شوند.

1912327

مونزا برخلاف نیمه اول، در شروع 45 دقیقه دوم با چهره ای کاملا تهاجمی ظاهر شد و در همان دقایق نخست می توانست دروازه حریف را باز کند اما یان زومر با درخشش خود این اجازه را نداد.

1912329

فدریکو دی مارکو در دقیقه 52 با یک شلیک سنگین از پشت محوطه جریمه می رفت دروازه حریف را باز کند اما توپ روی این شوت با اختلافی اندک از بالای دروازه راهی اوت شد.

اینتر که بعد از شروع تهاجمی مهمان بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفته بود در دقیقه 60 صاحب یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه شد. هاکان چالهان اوغلو پشت توپ ایستاد اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

1912326

تداوم حملات اینتر سرانجام در دقیقه 75 نتیجه داد و این تیم به گل دوم رسید. مارکو آرناتوویچ با یک حرکت سریع وارد محوطه جریمه مونزا شد و یک پاس در عرض تند و تیز به دهانه دروازه ارسال کرد؛ پاسی که لائوتارو مارتینز با یک شیرجه بلند آن را به گل دوم خود و تیمش تبدیل کرد.

1912330

مارکو آرناتوویچ در دقیقه 80 از سمت راست محوطه جریمه یک نفوذ سریع انجام داد اما تکل به موقع لوکا کالدیرولا را توپ او را بست تا موقعیت ایده آل میزبان از دست برود. مونزا که در دقایق پایانی برای باز کردن دروازه حریف به آب و آتش زده بود در وقت های تلف شده شانس رسیدن به گل را داشت اما یان زومر ضربه جیانلوکا کاپراری در موقعیت تک به تک را گرفت تا بازی با برتری 2-0 میزبان به پایان برسد.

دیدگاه‌ها