کد خبر : 1958938 | 29 مرداد 1402 ساعت 00:47 | 31.9K بازدید | 39 دیدگاه

دومین تساوی متوالی مدافع عنوان قهرمانی

پاری‌سن‌ژرمن با امباپه هم زور ندارد! (عکس)

پاری‌سن‌ژرمن مقابل میزبان خود تولوز با نتیجه مساوی 1-1 متوقف شد.

پاری‌سن‌ژرمن با امباپه هم زور ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‎ژرمن هفته اول لیگ یک فرانسه را با تساوی خانگی مقابل لوریان آغاز کرده بود امشب از ساعت 22:30 در خانه تولوز به میدان رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد.

حضور کیلیان امباپه در لیست نفرات پاری‌سن‎ژرمن از نکات جالب توجه این دیدار بود که نشان از آشتی این ستاره با سران قطری باشگاه داشت. لوئیس انریکه البته امباپه را در ترکیب اصلی قرار نداده بود و این بازیکن کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

شاگردان لوئیس انریکه با وجود برتری مطلق‌شان نسبت به تولوز در طول نیم ساعت نخست موفق به خلق موقعیت خاصی روی دروازه حریف نشدند تا اینکه گونچالو راموس در دقیقه 39 یک شانس مسلم را از دست داد.

1912345

اشرف حکیمی 6 دقیقه مانده به پایان بازی از سمت راست وارد محوطه جریمه شده و با یک پاس دقیق راموس را روی نقطه پنالتی صاحب توپ کرد؛ ضربه مهاجم پرتغالی PSG اما دقت کافی را نداشت از کنار دروازه به بیرون رفت و در دقایق باقی مانده هم گلی رد و بدل نشد تا دو تیم با تساوی 0-0 راهی رختکن شوند.

1912340

پاریس نیمه دم را با یک گل زودهنگام آغاز کرد که وارن امری آن را به ثمر رساند که البته به دلیل آفساید مردود اعلام شد. تنها 6 دقیقه از این نیمه گذشته بود که لحظه موعود فرا رسید و انریکه کیلیان امباپه را وارد زمین کرد.

1912341
1912344

فوق ستاره پاریسی ها تنها 10 دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه 62 با یک حرکت پا به توپ زیبا وارد محوطه جریمه حریفه شده و موفق به گرفتن یک پنالتی شد. او روی تکل بازیکن حریف تعادل خود را از دست داد و داور به کمک VAR این صحنه را پنالتی تشخیص داد. خود امباپه پشت ضربه ایستاد و آن را به گل اول بازی تبدیل کرد.

1912343

پاریسی ها بعد از زدن گل سعی در کنترل کار داشتند تا در صورت داشتن فرصتی دوباره اختلاف را بیشتر کنند. آنها در دقیقه 76 فرصت خوبی برای این کار داشتند اما ویتینا قدر موقعیت تک به تکش را ندانست و با یک شوت نه چندان دقیق توپ را به بیرون زد.

تولوز که با حمایت بی امان هوادارانش در دقایق پایانی برای جبران جلو کشیده بود در دقیقه 87 صاحب یک ضربه پنالتی شد. این پنالتی با خطای اشرف حکیمی روی زکریا ابوخلال به دست آمد و خود این بازیکن نظر تبدیل به گلش کرد تا پاریسی ها در دومین بازی این فصل نیز در کسب برد ناکام مانده و با تساوی 1-1 زمین بازی را ترک کنند.

دیدگاه‌ها