کد خبر : 1958953 | 29 مرداد 1402 ساعت 06:00 | 73.9K بازدید | 83 دیدگاه

بنزما- نیمار، افتاد برای نیم‌فصل دوم

خبر بد برای الهلال: نیمار مصدوم است

ژسوس در نشست خبری پس از دیدار الهلال و الفیحا گفت که تیمش هرچه خواسته انجام داده اما از موقعیت‌ها استفاده نکرده است.

خبر بد برای الهلال: نیمار مصدوم است

به گزارش ورزش سه، الهلال در هفته دوم لیگ روشن عربستان در خانه مقابل الفیحا به تساوی یک بر یک دست یافت.

ژسوس در کنفرانس خبری افزود: "در ابتدا باید از هواداران بابت جو فوق العاده ای که امشب برای ما درست کردند تشکر کنم. امیدوار بودیم که به آنها برد هدیه بدهیم اما در این امر موفق نبودیم. موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. "

وی ادامه داد: ما بازی را کنترل کردیم و هر کاری که باید انجام می دادیم در زمین انجام دادیم، اما موقعیت‌ها را از دست دادیم، باید در آینده برای این موضوع راه حلی پیدا کنیم و الفیحا بازی بسیار خوبی را انجام دادند. "

سرمربی الهلال در مورد انتقال نیمار برزیلی به جمع لیدر گفت: در روزهای آینده پس از پیوستن نیمار به تیم، از نظر هجومی بسیار پیشرفت خواهیم کرد، میتروویچ و نیمار از بهترین بازیکنان جهان هستند و چیزهای زیادی به ما اضافه خواهند کرد.

1912376

وی توضیح داد: نیمار مصدومیت جزئی دارد که باعث می شود در روزهای آینده در تمرینات شرکت نکند و تا کنون مدت غیبت او مشخص نشده است.حضور بازیکنان برزیلی در تیم ما باعث قدرتمندتر شدن ما می شود، زیرا آنها مهارت فردی دارند که بسیار مهم است.

گفته می‌شود نیمار حداقل سه دیدار آتی تیمش مقابل رائد، اتفاق و الاتحاد را غایب خواهد بود و با این اوصاف دیدار الکلاسیکو مقابل بنزما را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها