کد خبر : 1959000 | 29 مرداد 1402 ساعت 11:58 | 38.2K بازدید | 45 دیدگاه

ادعای عجیب بیلد: پاسخ منفی ستاره بایرن به بارسا

لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.

ادعای عجیب بیلد: پاسخ منفی ستاره بایرن به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، سانه با اختلاف بهترین بازیکن بایرن در رقابت‌های هفته اول بوندسیگا و دیدار برابر وردربرمن بود که با پیروزی 0-4 این تیم به پایان رسید. 

این بازیکن موفق شد در شبی که هری کین برای اولین بار با پیراهن بایرن به میدان رفت دو گل به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی برای تیمش ایفا کند تا نشان دهد که فصل درخشانی در پیش دارد. 

این ستاره آلمانی در فاصله کمتر از پنج ماه پس از پیوستن توخل به بایرن به صورت کلی تغییر کرده و حالا بازیکنی سرنوشت‌ساز به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که او بسیار باانگیزه است و در دیدارهای دوستانه و جلسات تمرینی پیش فصل هم با نهایت تواناش تلاش می‌کرد. 

شاید بسیاری فکر کنند که این تغییری معجزه‌آساست اما این در واقع تغییری بلند مدت و برنامه‌ریزی شده است که توخل از روز اول به یکی از وظایف خودش در بایرن مونیخ تبدیل کرده بود. شاید سانه به همان لگدی که این مربی آلمانی در روزهای اول جانشینی ناگلزمان به شوخی در تمرینات به او زده بود نیاز داشت. 

1872098

رمز توخل در نجات زندگی حرفه‌ای این بازیکن در واقع ترکیبی از اعتماد و انگیزه است که باعث شد او هر روز بهتر از روز قبل شود. او پیش از این در اردوی تمرینی گفته بود: «سانه این شانس را دارد که سلطه کاملی بر لیگ داشته باشد. همه چیز به خودش بستگی دارد.»

اما انگیزه شخصی سانه هم در این میان نقش مهمی داشت. او پیشنهادی جذاب از بارسلونا دریافت کرد اما تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند و در این تابستان در بایرن بماند تا بتواند شایستگی‌هایش را بار دیگر ثابت کند. 

قرارداد او با بایرن تا تابستان 2025 ادامه دارد و به نظر می‌رسد که آینده‌اش تا حد زیادی به عملکردی که در طول فصل 24-2023 تحت هدایت توخل در خط حمله این تیم ارائه خواهد کرد بستگی دارد.

دیدگاه‌ها