کد خبر : 1959007 | 29 مرداد 1402 ساعت 12:44 | 53.6K بازدید | 64 دیدگاه

به دلیل طی شدن مراحل اداری

مهاجم پرسپولیسی، غایب بزرگ تراکتور برابر الشارجه!

مهدی عبدی نمی‌تواند تراکتور را در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر الشارجه همراهی کند.

مهاجم پرسپولیسی، غایب بزرگ تراکتور برابر الشارجه!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولس به صورت رسمی اعلام کرد که با جدایی مهدی عبدی و پیوستن این بازیکن به تراکتور موافقت کرده است. انتقالی که به صورت قرضی صورت گرفته و این مهاجم تا پایان فصل برای تبریزی‌ها به میدان خواهد رفت.

این انتقال در شرایطی رخ داد که تراکتور خود را برای مسابقه حساس روز سه شنبه برابر الشارجه آماده می‌کند. شاگردان پاکو خمس در دیدار مرگ و زندگی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف حریف اماراتی بروند ولی قادر به استفاده از خرید جدید خود نیستند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در دو مرحله از تیم های حاضر در مراحل پلی آف و گروهی لیگ قهرمانان آسیا لیست بازیکنان را دریافت می کند و از آنجایی که نام مهدی عبدی در فهرست اولیه پرسپولیس درج شده است، تبریزی‌ها قادر به استفاده از این مهاجم در بازی با تیم اماراتی نیستند.

1908929

در نتیجه غیبت عبدی در جدال برابر الشارجه قطعی است ولی در صورتی که تراکتور بتواند راهی مرحله گروهی شود، آنگاه این تیم می‌تواند نام مهاجم جدید خود را به لیست قطعی و نهایی خود اضافه کرده و در این مسابقات از عبدی استفاده کند.

بدین ترتیب باید نام مهاجم جدید تراکتور را به عنوان جدیدترین غایب تیم خمس در بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ثبت کرد. محمد نادری و بهزاد سلامی نیز پیش از این به دلیل آسیب دیدگی، این بازی حساس را از دست داده اند.

دیدار میان تیم های تراکتور و الشارجه روز سه شنبه و از ساعت 19:30 در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها