کد خبر : 1959030 | 29 مرداد 1402 ساعت 13:38 | 29K بازدید | 21 دیدگاه

حاجیلو: امسال رده نوباوگان را هم تشکیل دادیم

نونهالان استقلال به من درس بزرگی دادند

مدیر آکادمی استقلال می گوید همه کسانی که روز گذشته در ورزشگاه درفشی‌فر بودند، از دیدن دربی نونهالان لذت بردند.

نونهالان استقلال به من درس بزرگی دادند

به گزارش "ورزش سه"، نونهالان استقلال روز گذشته در دربی پایتخت برابر پرسپولیس در شرایطی به پیروزی رسیدند که با 2 گل از حریف خود عقب افتاده بودند ولی در نهایت با گل های محمد حسین رنجبر ، پارسا مرتضی و محمد حسین فیض‌الله‌زاده از سد حریف خود عبور کردند.

در همین رابطه، اصغر حاجیلو، مدیر آکادمی باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، در خصوص دیدار روز گذشته گفت: اینکه نونهالان استقلال روز گذشته موفق شدند در عرض هفت، هشت دقیقه بازی باخته را با برد عوض کنند، ناشی از ناامید نشدن آن‌ها تا لحظه آخر بود و این موضوع به من درس بزرگی داد.

او ادامه داد: این بچه‌ها نشان دادند چقدر اصطلاحا پخته هستند و همه کسانی که روز گذشته در ورزشگاه درفشی‌فر بودند، از دیدن بازی لذت بردند و انصافا دو تیم پر تلاش ظاهر شدند. جا دارد از مسئولان تیم پرسپولیس هم بابت فضای آرام ورزشگاه درفشی‌فر و احترامی که به هواداران ما گذاشتند، تشکر کنم.

وی در خصوص وضعیت آکادمی باشگاه استقلال گفت: الان در ورزشگاه امام رضا (ع) در حال انجام اقدامات عمرانی هستیم تا شرایط این ورزشگاه را بهتر کنیم. خوشبختانه شرایط تیم‌های پایه استقلال هم خوب است و مربیان رده‌های پایه استقلال با تلاش شبانه‌روزی و بدون چشم‌داشت مالی، به دنبال پرورش استعدادهای آکادمی هستند.

حاجیلو در پایان می گوید: بعد از مدت‌ها وقفه، امسال رده نوباوگان استقلال را هم تشکیل دادیم تا پشتوانه سازی برای نونهالان کرده باشیم و استعدادیابی خوبی هم کردیم و امیدوارم این روند فعلی منجر به پرورش استعدادهای درخشان برای استقلال شود چراکه اولویت ما در استقلال این موضوع کنار رعایت اخلاق است.

دیدگاه‌ها