کد خبر : 1959041 | 29 مرداد 1402 ساعت 14:14 | 14.3K بازدید | 34 دیدگاه

مربی شباب الاهلی: ترسی از جدال با رونالدو ندارم

سرمربی تیم شباب الاهلی می‌‌گوید که این تیم برای کسب پیروزی برابر النصر، راهی عربستان می‌شود.

مربی شباب الاهلی: ترسی از جدال با رونالدو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، برای برگزاری دیدار حساس برابر النصر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، اعضای تیم فوتبال شباب الاهلی امروز راهی عربستان می‌شوند.

پس از پیروزی شباب الاهلی در دیدار هفته نخست ادنوک لیگ برابر عجمان، مارکو نیکولیچ، سرمربی شوالیه‌های سرخ، به بازیکنانش استراحت داد تا این تیم تمرینات خود را در عربستان از سر بگیرد.

نیکولیچ پس از پیروزی برابر عجمان و در نشست خبری پس از بازی گفت: از آنچه تیمم مقابل عجمان ارائه کرد بسیار خوشحالم، توانستیم با 10 بازیکن پیروز شویم و با وجود اخراج یک بازیکن، توانستیم دو گل بزنیم و گلی نخوریم.

او در مورد دیدار با النصر و نحوه برخورد با ستارگانی مانند رونالدو و مانه گفت: این اولین بازی بزرگی نیست که در تاریخ زندگی حرفه ای خود انجام می دهم. من قبلاً برابر تیم های بزرگی قرار گرفته ام. من در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ، چلسی و اتلتیکو مادرید رفته ام و نگران چنین تقابل هایی نیستم.

1912582

وی خاطرنشان کرد: البته بازی سختی برای دو تیم است و اینکه یکی از تیم‌های شباب الاهلی و النصر نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد جای تأسف دارد. اکنون باید روی نفراتی که قرار است با آن‌ها بازی را آغاز کنیم، تمرکز داشته باشیم. به خصوص پنج بازیکن خارجی که می‌توانیم در اختیار داشته باشیم.

نیکولیچ در پایان گفت: امیدوارم مسئولین قانونی را تصویب کنند که تعداد بازیکنان خارجی برای هر تیم داخلی به مانند قوانین لیگ قهرمانان آسیا باشد. یعنی چهار بازیکن خارجی به علاوه یک بازیکن آسیایی بتوانند بازی کنند.

دیدگاه‌ها