کد خبر : 1959042 | 29 مرداد 1402 ساعت 14:18 | 93.5K بازدید | 33 دیدگاه

شماره 9 نمی‌آید

بلینگام بهانه دست مدیران رئال داد!

جود بلینگام به سرعت توانسته خودش را در رئال مادرید مطرح کند تا مدیران رئال روی تصمیم خود برای عدم جذب مهاجم جدید مصرتر شوند.

بلینگام بهانه دست مدیران رئال داد!

به گزارش "ورزش سه"، تاثیری مشابه جود بلینگام از زمانی که کریستیانو تازه به رئال مادرید پیوسته بود، را شاهد نبوده ایم و جود به سرعت توانسته خودش را به عنوان یک ستاره بزرگ در رئال نشان دهد. رونالدو 24 ساله بود که به رئال آمد اما بلینگام در 20 سالگی تاثیری مشابه گذاشته و شخصیت و اعتماد به نفس بالای خودش را نشان داده است.

1912389

در غیاب 9 تخصصی، آنچلوتی تصمیم گرفته است که به او آزادی عمل کامل در زمین بدهد تا بتواند از حضور او در حملات سود ببرد و جود هم به وضوح نشان داده که می تواند این کار را انجام دهد. این فرمول بازی بدون مهاجم پیشرو برای تخریب مدافعان میانی رقیب که گواردیولا در بارسای خود ایجاد کرد، برای بلینگام مفید است؛ بازیکنی که همه جا ظاهر می شود. گلزنی، چالشی که دیگران قبل از او جرات قبول آن را نداشتند ولی او مشکلی با آن نداشته است. به همین دلیل است که به نظر می رسد از پیش مقدر شده بود که بلینگام برای رئال مادرید بازی کند.

تاثیر او با سه گل در دو بازی فوری بوده است و این دو پیروزی خارج از خانه، مدیران رئال را در مورد عدم جذب مهاجم شماره 9 مصرتر می کند؛ بلینگام را داریم، مهاجم جدید نمی خواهیم!

1912388

با این حال نمی‌توان انکار کرد که سیستم جدید رئال به وینیسیوس ضربه زده است. او دیشب گل ارزشمند و زیبایی زد ولی کسی که سال گذشته در زمین برای رئال تفاوت ایجاد می کرد، حالا زیر سایه جود رفته است.

برای رودریگو ولی این سبک بازی مشکلی نیست زیرا او بازی را بهتر از وینی درک می کند. رئال 30 تا 35 گل بنزما و 15 گل مارکو آسنسیو را از دست داده اما شاید با بلینگام نیز جبران خلا ساده نباشد. رئال بدون 9 تا کجا پیشروی خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها