کد خبر : 1959055 | 29 مرداد 1402 ساعت 15:45 | 76.1K بازدید | 65 دیدگاه

چه خبر از اندریک؟

خرید آینده‌دار رئال ناپدید شد

اندریک که قرار است تابستان سال بعد به رئال ملحق شود، بدترین روزهای فوتبالی خودش را تجربه می‌کند.

خرید آینده‌دار رئال ناپدید شد

به گزارش "ورزش سه"، چه بر سر اندریک آمده است؟ سوالی که این روزها مدام تکرار می‌شود، چه در برزیل و چه در اسپانیا. مهاجم 17 ساله پالمیراس روزهای سخت و ناامیدکننده‌ای را پشت سر می‌گذارد.

رامون منِزِز او را در لیست 23 بازیکن تیم ملی برزیل قرار نداد و او حتی در بازی پالمیراس برابر کویابا نیز به میدان نرفت. هیچ دلیل غیرورزشی وجود ندارد که غیبت اندریک را توجیه کند. این‌ها همه نتیجه تصمیمات فنی مربیان است.

1851123

سرمربی موقت برزیل هرگز با او کار نکرده زیرا زمانی که او روی کار آمد، اندریک همچنان به تیم زیر 17 ساله‌ها تعلق داشت و آبل فریرا (پالمیراس) که شروع به استفاده از او به عنوان مهاجم نوک در مسابقات قهرمانی سائوپائولو کرد، استراتژی مشخصی برای این جواهر برزیلی ندارد. گاهی به او دقایقی میدان می‌دهد و در بازی هایی که پیروزی‌ قطعی شده و یا مقابل رقبای ضعیف او را به میدان می فرستد. گاهی هم اندریک را برای تمام بازی روی نیمکت می‌گذارد. او تا سه بازی متوالی روی نیمکت را نیز تجربه کرده است.

1838893

مربی پرتغالی پالمیراس از برنامه های  تاکتیکی خود دست نمی کشد و این به اندریک که در رده های پایین آزادی بیشتری در منطقه حمله داشت، کمکی نمی کند. از زمانی که اندریک به تیم اول منتقل شده، پست بازی اش نیز تغییر کرده و همین ضربه بزرگی به وی زده است. اندریک از 5 جولای تاکنون گلی نزده است و در سن او عوامل روانی نقش بسیار مهمی دارند.
عصبی بودن این بازیکن به وضوح در بازی جام لیبرتادورس مقابل اتلتیکو مینیرو که توپی را از روی نیمکت پرتاب کرد و مانع از رسیدن آن به بازیکن حریف شد، مشخص بود. او در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی مقابل دپورتیوو پریرا چهارشنبه آینده به دلیل محرومیت از لیست خارج خواهد شد.

1905938

افت اندریک البته از لحاظ اقتصادی به نفع رئال مادرید است. اگر اندریک تا تابستان 2024 به اهداف تعیین شده دست پیدا نکند، باشگاه مادریدی مبلغ کمتری به پالمیراس می‌دهد و انتقال ارزان‌تر خواهد بود.

رقم ثابت فروش اندریک 35 میلیون یورو تعیین شد و بسته به بازی های انجام شده، حضور در ترکیب ثابت و گل های زده و عناوین کسب شده به صورت جمعی و انفرادی، می تواند رقم انتقال را تا 60 میلیون یورو نیز افزایش یابد.

دیدگاه‌ها