کد خبر : 1959066 | 29 مرداد 1402 ساعت 15:48 | 82.5K بازدید | 55 دیدگاه

رونالدو و مانه هستند، تالیسکا مشخص نیست

اعلام نام خارجی‌های النصر برای لیگ قهرمانان آسیا

روزنامه الریاضیة اسامی چهار نفر از بازیکنان خارجی این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.

اعلام نام خارجی‌های النصر برای لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه به مصاف شباب الاهلی می رود. در همین زمینه، روزنامه الریاضیة اعلام کرد که لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی این تیم در حال آخرین ارزیابی‌ها جهت تعیین نام خارجی‌های تیمش برای بازی با حریف اماراتی است.

در رقابت‌های لیگ حرفه ای عربستان، تیم‌ها قادر هستند که از 8 بازیکن خارجی خود استفاده کنند ولی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این تعداد به پنج بازیکن با هر ملیتی و یک بازیکن آسیایی کاهش یافته است.

با توجه به نبود بازیکن بومی در پست مدافع چپ، سرمربی پرتغالی تصمیم گرفت تا برای دیدار برابر شباب الاهلی، از الکس تلس بازیکن برزیلی سابق پورتو و منچستریونایتد استفاده کند.

سرمربی النصر همچنین تصمیم گرفت تا علاوه بر مارسلو بروزوویچ کروات و سادیو مانه سنگالی، کاپیتان این تیم یعنی کریستیانو رونالدو را در ترکیب تیم خود قرار دهد ولی هنوز درباره انتخاب بازیکن پنجم تردیدهایی وجود دارد.

1912641

روزنامه الریاضیه در گزارش امروز خود نوشت کاسترو از بین اندرسون تالیسکا، وینگر برزیلی و سکو فوفانا، هافبک ساحل عاجی، یک نفر را برای دیدار با شباب الاهلی انتخاب می‌کند.

از آنجایی که النصر در حال حاضر بازیکن آسیایی در اختیار ندارد و جلال الدین ماشاریپوف نیز از این تیم کنار گذاشته شده، در نتیجه این باشگاه از سهمیه آسیایی خود استفاده نمی‌کند.

النصر روز سه شنبه و از ساعت 20:50 به وقت تهران، در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان شباب الاهلی خواهد بود. این بازی در استادیوم الاول پارک برگزار می شود.

دیدگاه‌ها