کد خبر : 1959070 | 30 مرداد 1402 ساعت 03:15 | 60.8K بازدید | 37 دیدگاه

فاجعه در لندن: این دیگر چه دروازه‌بانی است!

چلسی با جذب رابرت سانچز و انتخاب او به عنوان دروازه‌بان شماره یک اشتباه بزرگی را مرتکب شد.

فاجعه در لندن: این دیگر چه دروازه‌بانی است!

به گزارش "ورزش سه"، پیشرفت سانچز به حدی بود که احتمالا حتی خودش هم تصورش را نمی‌کرد و حضورش در چلسی به عنوان دروازه‌بان اول کاملا غیرمنتظره بود. 

این بازیکن اسپانیایی در این تابستان دروازه‌بان سوم برایتون به حساب می‌آمد، چرا که روبرتو دی زربی اعتمادش را به او در ماه مارس از دست داده بود اما در فاصله پنج ماه توانست به دروازه چلسی برسد و انتخاب اول مائوریسیو پوچتینو شود. 

اشتباهات متعدد او در برایتون باعث شد که دی زربی تصمیم به استفاده از لوک استیل باتجربه کند و کار حتی تا جایی پیش رفت که سانچز در چند دیدار پایانی جایی روی نیمکت این تیم هم نداشت. 

او ابتدا به عنوان جانشین کپا آریسابالاگا به چلسی پیوست اما انتقال غیرمنتظره این بازیکن به رئال مادرید به دلیل مصدومیت تیبو کورتوا باعث شده که او حالا شماره یک را به تن داشته باشد. 

1905423

گفته می‌شود که چلسی قرار است با همین بازیکن در ادامه فصل پیش برود و تصمیمی برای جذب یک دروازه‌بان درجه یک و تراز اول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال ندارد. 

انتخاب دروازه‌بان سوم برایتون مطمئنا برای باشگاهی در حد و اندازه چلسی اصلا خوب نیست و این تصمیم ممکن است در طول فصل آسیبی جدی به آنها بزند. سانچز در فصل گذشته در زمینه آماری مهار شوت در لیگ برتر در جایگاه نوزدهم قرار گرفت که اصلا قابل قبول نیست. 

هرچند در روزهای اخیر گفته شده که چلسی به دنبال جذب دروازه‌بان دیگری است و از بازیکنانی مانند دیوگو کاستا از والنسیا، گئورگی مامارداشویلی از والنسیا و گرگور کوبل از بروسیا دورتموند به عنوان گزینه‌های آنها نام برده شده است.

دیدگاه‌ها