کد خبر : 1959079 | 29 مرداد 1402 ساعت 16:50 | 398.1K بازدید | 802 دیدگاه

یاسین سلمانی سرخپوش شد؛

رسمی: پرسپولیس آینده را خرید!

کاپیتان تیم ملی ایران به طور رسمی به پرسپولیس پیوست تا یکی از مهمترین معماهای نقل و انتقالاتی ۱۴۰۲ حل بشود.

رسمی: پرسپولیس آینده را خرید!

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی هافبک جوان فصل گذشته سپاهان پیشنهاد تمدید قرارداد با این باشگاه اصفهانی را رد کرد تا در تابستان امسال ماجراجویی فوتبالی خود را در فضای تازه‌ای ادامه بدهد.

یاسین سلمانی تمایل داشت این فصل لژیونر شود و فوتبالش را خیلی زود در خارج از ایران دنبال کند اما با پیشنهاد جدی پرسپولیس و به جریان افتادن دوباره مذاکرات با او، در نهایت دو هفته پس از شروع فصل جدید شاگرد یحیی گل‌محمدی شد.

کاپیتان تیم ملی امید که از لیگ بیستم و با توجه به اعتقاد ویژه محرم نویدکیا به بازیکنان آکادمی توانسته بود اسم و رسمی برای خود دست و پا کند، پس از انجام پنجاه بازی رسمی برای سپاهان، در تابستان ۱۴۰۲ با پیشنهاداتی از سوی استقلال و پرسپولیس مواجه شد که در نهایت ترجیح داد پیراهن قرمز را انتخاب کند تا شانس بازی در لیگ قهرمانان آسیا را نیز داشته باشد.

1912683
باشگاه پرسپولیس با انتشار این طرح گرافیکی نوشت:  
یاسین سلمانی 🤝 پرسپولیس
به ارتش سرخ خوش آمدی.

یاسین متولد اسفندماه سال ۱۳۸۰ است و سهمیه بزرگسال پرسپولیس را پر نمی‌کند که ویژگی بسیار مثبتی برای این تیم به حساب می‌آید.

او پس از زاهدی، کنعانی و ریگی چهارمین خرید این فصل پرسپولیس است و دومین انتقال مستقیم و البته آزاد از سپاهان به پرسپولیس بعد از مسعود ریگی را در این تابستان رقم زد.

سلمانی با توجه به اینکه در زمان طلایی پیش فصل دور از شرایط تیمی بوده و انفرادی تمرین می‌کرده، باید تلاش ویژه‌ای برای هماهنگ شدن با تیم داشته باشد تا بتواند خود را به ترکیب پرسپولیس تحمیل کند. البته او با توجه به خط هافبک پرستاره پرسپولیس و البته حضور سروش رفیعی در پست هافبک بازیساز، کار سختی با پیراهن قرمز دارد.

دیدگاه‌ها