کد خبر : 1959081 | 30 مرداد 1402 ساعت 02:28 | 103.8K بازدید | 87 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال بی‌خیال این دو فوق ستاره شد

آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.

رئال بی‌خیال این دو فوق ستاره شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به کار خود ادامه می دهد. با ایده‌های روشن و استراتژی مشخص. رئال زمانی که موفق شد به هدف بزرگ خود که چیزی جز خرید جود بلینگام نبود، برسد، مشخص کرده بود که او تنها خرید کهکشانی امسال خواهد بود.

 کیلیان امباپه در همان مقطع گفته بود که قرار نیست با پاریس تمدید کند. چیزی که البته هیچ کس نمی داند، اما حقیقت این است که او پس از محرومیت از حضور در تمرینات تیم به دستور الخلیفی، حالا برگشته و دیشب به میدان هم رفت. 

1912681

امباپه بار دیگر چهره مورد توجه بازار بود اما مانند سال های گذشته، او همچنان در پاریس ماندنی به نظر می رسد. مشخص نیست که آیا او تمدید خواهد کرد یا نه، اما در رئال مادرید آنها همیشه به وضوح گفته اند که ورود احتمالی این بازیکن فرانسوی در تابستان امسال غیرممکن است. 

رئال نمی‌خواهد با پاری سن ژرمن مذاکره کند یا یک یورو به باشگاهی بدهد که روابطش با آن اصلا دوستانه نیست. شاید اگر تماسی از امباپه دریافت می‌شد، سناریو هم عوض می‌شد ولی تماسی در کار نبود.

1912336

این درست است که آینده امباپه و هالند در سال‌های اخیر همیشه به رئال مادرید مرتبط بوده؛ گاه با پایگاهی مستحکم و زمانی هم صرفا در حد شایعه اما چیزی که مشخص است، مدیران رئال دیگر نه به امباپه فکر می‌کنند و نه به هالند. برنامه‌های آینده تیم بر اساس جذب هیچکدامشان ترسیم نشده و رئال راه خودش را می‌رود.

دیدگاه‌ها