کد خبر : 1959115 | 29 مرداد 1402 ساعت 19:24 | 76K بازدید | 83 دیدگاه

پپ به دنبال مسیِ جدید: تیم من لئو کم دارد!

رسانه‌های آلمانی گزارش دادند منچسترسیتی مذاکره با بایر لورکوزن برای به خدمت گرفتن فلوریان ویرتز، ستاره تکنیکی این تیم را آغاز کرده است.

پپ به دنبال مسیِ جدید: تیم من لئو کم دارد!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها پیش بارها به ستایش از فلوریان ویرتز، ستاره تکنیکی فوتبال آلمان، پرداخته و او را به لیونل مسی تشبیه کرده بود.

گزارش‌های امروز در رسانه‌های آلمانی حاکی است به درخواست پپ، منچسترسیتی مذاکره با باشگاه فعلی ویرتز، بایر لورکوزن، را آغاز کرده است.

سیتی امسال تابستان تا اینجا یوشکو گواردیول و متئو کواچیچ را به خدمت گرفته، ولی گواردیولا معتقد است تیمش در فاز تهاجمی نیازمند ستاره تکنیکی است. گواردیولا سابقه کار با یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ یعنی لئو مسی را در بارسلونا دارد و بارها از او به عنوان بزرگترین ستاره دنیای فوتبال یاد کرده است.

گواردیولا در عین حال چندین بار فلوریان ویرتز را به عنوان یکی از پدیده‌های درخشان فوتبال آلمان معرفی کرده و سبک بازی‌اش را به لئو مسی تشبیه کرده است.

1912751

یکی دیگر از عواملی که باعث شده منچسترسیتی این روزها با عجله مذاکرات با لورکوزن را آغاز کند مصدومیت کوین دی‌بروینه بوده است. او که دیروز پایش را به تیغ جراحی سپرد دست‌کم تا چندین ماه نمی‌تواند در اختیار گواردیولا باشد.

روزنامه بیلد در آلمان می‌گوید لورکوزن برای فلوریان ویرتز دست‌کم خواهان قراردادی 100 میلیون یورویی است. باید دید آیا منچسترسیتی حاضر است برای جذب مسی آلمانی چنین مبلغی را پرداخت کند؟

دیدگاه‌ها