کد خبر : 1959116 | 29 مرداد 1402 ساعت 19:15 | 3.1K بازدید | 3 دیدگاه

دربی برترین‌ها را معرفی کرد؛

منتخبان هفته سوم لیگ برتر فوتسال

بهترین‌های هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال کشور مشخص شدند و چند خطی به آن‌ها پرداختیم.

منتخبان هفته سوم لیگ برتر فوتسال

به گزارش "ورزش سه" پرده‌های هفته سوم را پایین کشیدند و بهترین بازیگران آن چهره‌هایی بودند که کمتر کسی تصور می‌کرد ورق بازی‌ها را برگردانند و نمایش خیره کننده‌ای را از خود بر جای بگذارند. این هفته نیز شاهد بازیکنانی بودیم که موفق به هتریک شده‌اند و سه بار دروازه‌ها را به آتش کشیدند. بهترین بازیکن، دروازه‌بان و مربی به سیرجانی‌ها تعلق خواهد گرفت. گهری‌ها زمین را زیر پای کراپی‌ها لرزاندند و تیم هفته نیز سن‌ایچی‌ها بودند که نبرد دربی را با پیروزی ترک کردند.

1912749

بولت فولادبهترین مربی؛ حسین افضلی

از زیر سایه‌ها بیرون آمد. دو هفته سکوت کرد، دو هفته آرام ایستاد، دو هفته با محرومیت بازیکنانش کنار آمد، دو هفته کابوس‌ها را تحمل کرد و بالاخره در هفته سوم رنج را به علاوه سرمستی کرد. شب‌ و روزها فکر کرد و فکر کرد که راه خروج از این مرداب چیست؟ ایرادات در کدام قسمت پنهان شده است؟ سرانجام زمان تصمیم بزرگ فرا رسید، وقت کودتا بود! تیم او در پایان هفته سوم، پنج بر یک کراپ را شکست داده بود.

1912746

بولت فولادبهترین گلزنان؛ محمد اسدشیر و مسعود عباسی

یکی در قم و دیگری در ساری. دو بازیکن با آماری منحصربه‌فرد، با سه گل زده و بهترین نمایش ممکن در هفته سوم. عباسی با پیراهن آناصنعت قم در مصاف با فولادزرند، دو ضربه‌ پنالتی‌اش را به سوی دروازه نواخت و هر دوی آن را به گل تبدیل کرد. بازیکن ۲۵ ساله‌ قمی‌ها در لحظات پایانی دوید و دوید تا برای سومین‌بار توپ را درون دروازه‌ تارومار شده زرندی‌ها کند. این سه گل را در کنار ۱۲ گلش در آمل و ۱۸ گل دیگر در فردوس‌ قم جمع نمودند تا از این پس آمارش را با ۳۳ گل تعریف کنند.

1912744

محمداسدشیر را با دوران درخشش در تیم لیگ یکی فودکا و پروازشان به لیگ‌برتر یاد می‌کنند. با ۱۶ گل زده‌اش که بهترین گلزن تیمش شهرت گرفت. همچنین با تلألؤ در دیدار با گیتی‌پسند که موفق به ثمر رساندن دو گل شد، او همان‌جا در ذهن‌ها نقش بست. در این هفته سفیرگفتمان چهار بر سه مقابل میزبان ساروی پیروز شد، آن‌هم با سه گلِ محمد اسدشیر.

1912748

بولت فولادبهترین بازیکن؛ بهروز اسدی

سیرجانی‌ها فوتسالیست‌های بی‌نظیر کم‌شماری داشته‌اند. بهروز برای بازیکنان جوان آن شهر الهام‌بخش بوده و ستاره. این ادعا با خوشحالی‌ طرفداران پس از بازی با کراپ آشکار بود. طیرانش به سال 2013 باز می‌گردد که با تیم‌ملی دانش‌آموزی قهرمان جهان شد و سال بعدش با وجود نایب‌قهرمانی در ایتالیا، بهترین بازیکن جهان لقب گرفت و توپ کوچک طلایی به او اهدای کردند. بازیکن غیرقابل توقف، سرعتی و تکنیکی که بر سر زبان‌ها افتاد. بهروز هفته پیش دو مرتبه دروازه‌ها را گشود که اولین آن با ضربه‌‌ای بی‌نقص از لابه‌لای بازیکنان در امان ماند و به تور چسبید. درخشش او باعث غلتیده شدن گهر از اواخر به اواسط جدول شد.

1912747

بولت فولادبهترین دروازه‌بان؛ سینا پرکاس

اگر گهرزمین یک امتیاز را از بندرعباس به جیب زده، به خاطر او بوده است. اگر فوق‌ستاره‌های کراپ به ملالت وا رفته‌اند، باز هم او آنجا بوده، سینا پرکاس در قفس توری شبیه به فرشته‌های نگهبان، تیمش را از ضربات زهرآلود نجات داده است. می‌گویند اگر جای دروازه‌بان‌ها در بازی گهرزمین و کراپ تغییر می‌کرد، بدون شک نتیجه نیز جا به جا می‌شد. بدین معنا که این بار سیرجانی‌ها بودند به ستوه می‌رفتند. سینا در سه هفته اخیر میزان چرخش توپ و مسیرش را به درستی تشخیص داده، قوسی یا محدب بودن توپ را، کِی فرود خواهد آمد و کجا.

1912745

بولت فولادبهترین تیم؛ سن‌ایچ ساوه 

فرود هواپیمای ساوه‌ای‌ها به جزیره دلنشین صدرنشین‌ها، البته با کمی تاخیر نسبت به سایر رقبا. مردان اصغری‌مقدم پیروزی در دربی را به سُنت و آیین همیشگی خود بدل ساختند و باری دیگر دست رقیب هشهری را کوتاه کردند . شکست در قم برای سن‌ایچی‌ها یک اتفاق بوده. آن‌ها می‌گفتند بهترین زمان ممکن سیلی خوردیم تا به خودمان بیایم. حالا ۲۵ هفته دیگر داریم و آن‌ها دو بازی از ۲۵ بازی را با برد پشت‌سر گذاشته‌اند. سن‌ایچ همیشه آنجاست، آن بالای جدول. در دربی ساوه چنین نتیجه‌ای رقم خورد، سن‌ایچ چهار و شهرداری ساوه دو . آن‌ها بهترین تیم هفته بوده‌اند، هم با برنامه به سوی حریف هجوم آوردند و هم جانانه دفاع کردند.

دیدگاه‌ها