کد خبر : 1959130 | 29 مرداد 1402 ساعت 19:55 | 43.5K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره چلسی یک سال گل نزد تا سوپرگل بزند (عکس)

کارنی چوکووئمکا، هافبک انگلیسی چلسی، در دیدار این تیم مقابل وستهم با یک دریبل تماشایی دروازه حریف را باز کرد تا اولین گل خود برای آبی‌های لندن را به ثمر برساند.

ستاره چلسی یک سال گل نزد تا سوپرگل بزند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی از دقایقی پیش در هفته دوم لیگ برتر در خانه وستهم به مصاف این تیم رفته است.

شاگردان پوچتینو در هفته اول لیگ در خانه خود میزبان لیورپول بودند و به تساوی 1-1 رسیدند. چلسی در هفته دوم به خانه وستهم رفت تا در استادیوم لندن شانس خود را برای کسب اولین پیروزی در این فصل امتحان کند.

این وستهم بود که در دقیقه 7 توسط ستاره مراکشی‌اش، نایف اکرد، به گل رسید. اما شاگردان پوچتینو در ادامه برای جبران تلاش زیادی کردند تا در دقیقه 29 با یک گل تماشایی کار را به تساوی بکشانند.

1912770

در حالی که چلسی روی دروازه وستهم فشار می‌آورد، سانتر بن چیلول به صورت ناقص دفع شد تا توپ در اختیار چوکووئمکا قرار بگیرد. این هافبک تهاجمی انگلیسی در سمت چپ محوطه جریمه توپ را کنترل کرد و با یک دریبل تماشایی و ضربه‌ای دقیق دروازه وستهم را باز کند.

ویدئو: 308352

این اولین گل چوکووئمکا با پیراهن چلسی بود. این هافبک انگلیسی در تابستان گذشته استون‌ویلا را ترک کرد و به چلسی پیوست. او فصل گذشته مورد توجه سه مربی چلسی قرار نگرفت و تنها 14 بار به میدان رفت. چوکووئمکا فصل پیش تنها در دو مسابقه از ابتدا برای آبی‌ها در زمین بود و نتوانست گلی به ثمر برساند. این هافبک انگلیسی توسط پوچتینو در هر دو بازی اول فصل به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت و بالاخره موفق شد اولین گلش با پیراهن چلسی را به ثمر برساند.

1912768

دیدگاه‌ها