کد خبر : 1959135 | 29 مرداد 1402 ساعت 20:05 | 25.1K بازدید | 16 دیدگاه

آزمون برای رفتن به میلان مشتاق است

سردار در رقابت با یوویچ، بروخا و اکیتیکه

در حالی که رسانه مطرح آلمانی گفته سردار تا ده روز آینده به میلان می‌رود رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند هنوز توافقی در کار نیست.

سردار در رقابت با یوویچ، بروخا و اکیتیکه

به گزارش "ورزش سه" آزادسازی لورنزو کلمبو یک جای خالی را آزاد می‌کند و این باعث شده تا ستاره خط حمله تیم ملی به لیست خریدهای میلان در ایتالیا اضافه شود. میلان مدت‌هاست که در پی شکار یک بازیکن برای پست شماره 9 در خط حمله است و با خروج نام کلمبو صحبت از سردار آزمون و یوویچ به عنوان گزینه‌های روسونری یاد می‌شود.

بولت تراکتورپول موجود: خیلی کم، میزان نیاز به جذب شماره 9: بسیار زیاد

این وضعیت میلان است که خودش را برای حضور در بازار نقل و انتقالات با ایده‌ای در ذهن آماده می‌کند: به نظر می‌رسد راده کرونیچ، هافبک بوسنیایی، تا زمانی که پیشنهاد وسوسه کننده‌ای در کار نباشد در تیم باقی بماند، اما محوریت حضور میلان در نقل و انتقالات یافتن یک بازیکن 9 به عنوان پشتیبان الیویه ژیرو است. هرچند مدتی میلان از این خواسته‌اش فاصله گرفته بود. 

میلان 23-2022 برای پست مهاجم مرکزی چهار گزینه را در اختیار داشتند: ژیرو، اوریگی، ابراهیموویچ و روباک. از این بین سه نفر به دلایل مختلفی دیگر حضور ندارند. استفانو پیولی برای سال جدید اما سه شماره 9 در اختیار خواهد داشت؛ الیویه ژیرو، اوکافور و یک بازیکن دیگر که باید در بازار پیدا کنند. در واقع ابتدا لورنزو کلمبو طی روزهای آینده باید قراردادش را با میلان تمدید کند و سپس به صورت قرضی به تیمی منتقل شود. میلان این بازیکن را برای اینکه بیشتر بتواند بازی کند می‌خواهد به تیم دیگری قرض بدهد. 

1912780

دو گزینه‌ای که میلان مدت‌هاست برای خط حمله در لیست خود قرار داده هوگو اکیتیکه از پاری سن ژرمن و آرماندو بروخا از چلسی هستند. آنها سن مناسبی دارند و استعدادهایی که میلان به جذبشان علاقه‌مند است. اما جذب این دو بازیکن کار ساده‌ای برای روسونری به حساب نمی‌آید. از آلترناتیوهای موجود برای این ستاره‌های مستعد، می‌توان به  لوکا یوویچ اشاره کرد. یوویچ می‌تواند نیازهای پیولی به مهاجم مرکزی را برآورده کند، اما مشکل این است که خیلی کم گل می‌زند: اگر فقط در مورد گل‌ها صحبت کنیم او از تابستان 2019 تا امروز فقط 13 گل زده است. از دیروز اما نام سردار آزمون، مهاجم 28 ساله ایرانی لورکوزن، نیز مطرح شده است که از ابتدای سال 2022 در بایرلورکوزن حضور دارد. بیلد از توافق آزمون و میلان نوشت که احتمالا تا ده روز آینده لورکوزن را ترک خواهد کرد. مسلم است که آزمون آماده است برای آمدن به میلان هرکاری انجام بدهد: اگر به او بستگی داشت، از روسونری به روسونری دیگر  می‌رفت (روسونری به معنای قرمز و مشکی در زبان ایتالیایی است که لقب میلان است و البته در متن برای لورکوزن هم که پیراهن قرمز دارد استفاده شده است) با این حال در حال حاضر شرایط اینگونه است: هیچ توافقی وجود ندارد.

منبع: گاتزتا دلا اسپور

دیدگاه‌ها