کد خبر : 1959138 | 30 مرداد 1402 ساعت 03:00 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ورزشی به سفر آمریکا اعتراض دارد

مشکلی که مانشافت برای دورتموند ایجاد می‌کند

سباستین کهل، مدیر ورزشی دورتموند از سفر جنجالی تیم ملی آلمان به ایالات متحده آمریکا برای انجام دو بازی دوستانه در اکتبر آینده انتقاد کرد.

مشکلی که مانشافت برای دورتموند ایجاد می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان قرار است یک روز پس از بازی‌های هفته هفتم به آمریکا سفر کند تا در 14 اکتبر به‌مصاف تیم ملی آمریکا و سه روز بعد به‌مصاف تیم ملی مکزیک برود.

سه روز پس از بازی آلمان مقابل مکزیک، دورتموند به‌مصاف وردربرمن خواهد رفت و این موضوع با انتقاد شدید دورتموندی‌ها همراه شده است.

8 بازیکن از دورتموند ممکن است به تیم ملی آلمان دعوت شوند؛ از جمله امره جان، جولیان برانت، نیکو شلوتربک و نیکلاس زوله.

کهل در این خصوص به شبکه تلویزیونی «اسکای» گفت که از تاریخ برگزاری بازی راضی نیست؛ زیرا بازیکنانش زمان بسیار کمی برای ریکاوری خواهند داشت؛ به‌ویژه اینکه آن‌ها باید در یک سفر طولانی به آلمان بازگردند.

مدیر ورزشی تیم دورتموند گفت: «تاریخ‌ مسابقات ایده‌آل نیستند؛ به‌خصوص برای ما که باید روز جمعه بازی کنیم. چندین‌بار با رودی فولر، مدیر ورزشی تیم ملی صحبت کرده‌ام؛ اما او ابراز تأسف کرده است که تاریخ‌ دیدارهای دوستانه می‌توانستند بهتر باشند، اما تغییری نخواهند کرد.»

دورتموند شب گذشته موفق شد در هفته اول از بوندسلیگا برابر کلن با تک گل مالن در دقیقه ۸۸ به پیروزی برسد تا لیگ را با برد آغاز کند.

دیدگاه‌ها