کد خبر : 1959140 | 29 مرداد 1402 ساعت 20:24 | 25.9K بازدید | 7 دیدگاه

مرگ هفت هوادار فوتبال در سانحه اتوبوس

در تصادفی دلخراش هفت هوادار تیم محبوب کورینتیانس جان خود را از دست دادند.

مرگ هفت هوادار فوتبال در سانحه اتوبوس

به گزارش "ورزش سه"، کورینتیانس در مسابقات هفته بیستم لیگ برزیل و در حالی که از میزبان خود کروزیرو ۱-۰  عقب بود، اما در دقیقه ۹۰+۸ با ضربه گوستاوو سیلوا به تساوی رسید، هواداران کورینتیانس از این گل و امتیاز دیوانه‌وار سر از پا نمی‌شناختند و ورزشگاه را با صدای خود کر کردند. اما این گل و این یک تساوی همیشه در تاریخ این باشگاه تلخ‌ترین امتیاز یاد می‌شود.

داستان از این قرار است که پس از این دیدار، هواداران کورینتیانس با اتوبوس در حال بازگشت به سمت شهر خود بودند که با تصادف مهیبی مواجه شدند. آتش‌نشانی در ایالت میناس گرایس برزیل اعلام کرد که بر اثر تصادف اتوبوس هفت نفر جان خود را از دست دادند. به گفته یکی از مسئولین این تیم دراینتسافد 36 نفر مجروح شدند که 27 نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند که حال یک نفر وخیم اعلام شده است.

1912791
1912789
1912790

کورینتیانس و دیگر باشگاه‌های برزیلی با ارسال پیامی در صفحات اجتماعی رسمی باشگاه خود به خانواده قربانیان تسلیت گفتند. لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل که خودش یکی از هواداران پروپاقرص کورینتیانس به شمار می‌رود با تسلیت به خانواده بازماندگان در حساب‌ رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: امیدوارم مجروحان بهبود یابند و علل حادثه بررسی شود، ما به دنبال ایمنی و اتوبوس‌هایی با وضعیت خوب در جاده‌ها هستیم زیرا بازیابی کسانی که از دست داده‌ایم غیرممکن است.

دیدگاه‌ها