کد خبر : 1959141 | 29 مرداد 1402 ساعت 20:26 | 46.3K بازدید | 5 دیدگاه

اوج بدشانسی: بعد از یک سال گل زد و مصدوم شد

کارنی چوکووئمکا که در دیدار مقابل وستهم اولین گل چلسی را به ثمر رسانده بود در نیمه دوم مصدوم شد و جای خود را به میخایلو مودریک داد.

اوج بدشانسی: بعد از یک سال گل زد و مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، دیداری که می‌توانست برای کارنی چوکووئمکا، هافبک انگلیسی چلسی، به یک بازی به‌یادماندنی تبدیل شود برای او نیمه‌کاره ماند، چرا که این هافبک تهاجمی در اوایل نیمه دوم مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

چوکووئمکا تابستان گذشته از استون‌ویلا به چلسی پیوست. توماس توخل، گراهام پاتر و فرانک لمپارد اعتقاد چندانی به این هافبک انگلیسی نداشتند و او در کل فصل تنها دو بار به صورت فیکس به میدان رفت و نتوانست برای چلسی گلزنی کند.

امسال با شروع لیگ برتر مائوریسیو پوچتینو در هر دو بازی تیمش چوکووئمکا را از ابتدا به میدان فرستاد و او امروز در دیدار مقابل وستهم موفق شد اولین گلش با پیراهن چلسی را به ثمر برساند. سانتر بن چیلول به صورت ناقص دفع شد تا توپ در اختیار چوکووئمکا قرار بگیرد. این هافبک تهاجمی انگلیسی در سمت چپ محوطه جریمه توپ را کنترل کرد و با یک دریبل تماشایی و ضربه‌ای دقیق دروازه وستهم را باز کند.

1912793
1912794

درحالی‌که تنها چند ثانیه از شروع نیمه دوم گذشته بود، چوکووئمکا احساس ناراحتی می‌کرد و مشخص بود او در نیمه اول ضربه‌ای دریافت کرده که ادامه بازی را برایش سخت کرده است. در نهایت او به نیمکت چلسی اطلاع داد که باید تعویض شود و به دستور پوچتینو جای خود را به میخایلو مودریک داد.

دیدگاه‌ها