کد خبر : 1959145 | 29 مرداد 1402 ساعت 20:42 | 68.8K بازدید | 101 دیدگاه

انتقام از یونایتد: رونالدو را بیرون کردید تا تحقیر شوید!

پیرس مورگان، مجری جنجالی انگلیسی، بعد از باخت منچستریونایتد به تاتنهام به تمسخر شیاطین سرخ پرداخت و به رفتار یونایتدها با کریستیانو رونالدو اشاره کرد.

انتقام از یونایتد: رونالدو را بیرون کردید تا تحقیر شوید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب اولین شکست فصل جدید را تجربه کرد و مقابل تاتنهام نتیجه‌ای بهتر از باخت 2-0 به دست نیاورد.

تاتنهام در طول مسابقه برتر بود و آنگه پوستکوگلو که به هواداران قول داده بود تیمش فوتبالی سرگرم‌کننده به نمایش خواهد گذاشت به این وعده عمل کرده بود.

1912802

پیرس مورگان، مجری جنجالی انگلیسی، که به دلیل دوستی‌اش با کریستیانو رونالدو مورد توجه قرار دارد، فرصت را برای تسویه حساب با منچستریونایتد از دست نداد.

مورگان که هوادار سرسخت آرسنال است به آخرین بازی‌ای اشاره کرد که یونایتد در آن دو گل از تاتنهام دریافت کرده بود. البته در آن مسابقه شیاطین سرخ به مدد هت‌تریک کریستیانو رونالدو موفق شدند به پیروزی برسند.

1912801

مجری انگلیس در یک توییت نوشت: "آخرین بازی که تاتنهام دو گل به یونایتد زد یک بازیکن یونایتد با هت‌تریکی درخشان باعث شد قرمزها به پیروزی برسند. ولی آنها گفتند مشکل تیمشان آن بازیکن است و او تیم را ترک کرد. حالا دیگر تن‌هاخ نمی‌تواند تقصیر را به گردن کس دیگری بیندازد".

پیرس بعد از جنجال در رابطه کریستیانو و منچستریونایتد انتقادهای زیادی از تن‌هاخ و مدیران باشگاه داشت و در نهایت مصاحبه جنجالی رونالدو با او بود که پایان دوره دوم حضور رونالدو در این تیم را رقم زد و کریستیانو بعد از آن به النصر عربستان پیوست.

دیدگاه‌ها